Recensie Maria (ROE), Alkmaar, Achterdam, 12k1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pieter1977

Meubelstuk
Forumpionier
1.532
08/07/21
978
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Woensdag nog bezocht, bezoek deze dame vrijwel ieder week wel een keer de laatste paar maanden. Volgens mij heeft ze best goede business. Uiteraard profiteert ze wel ook van de vele lege kamers en de dames die al vroeger naar huis gaan dan zij.

Leuke dame, slank, zachtaardig, lief, vriendelijk, respectvol. Nu we elkaar wat beter kennen ging ze heel close tegen mij aanliggen en ze kwam helemaal met haar slanke lichaampje over mijn bovenlichaam heen, masserende bewegingen maken. Pijpen kan met iets meer druk worden uitgevoerd maar is op zich goed en niet te kort.

Minpuntjes: kamer stinkt soms te veel naar rook, en haar Engels is wat matig voor een dvp die al zo lang in het vak zit.
 
Deze dame gisteren bezocht. Vandaag is haar laatste werkdag, zondag gaat ze voor een tijdje naar Roemenië, vakantie vieren. 30 september komt ze weer terug, en dan blijft ze tot eind december / begin januari. Ze gaat ook kerst vieren in NL. Of er dan kalkoen op het menu staat is niet bekend.
 
Die dame die jij bedoelt van 16k2, en die laatst / nu op 11k2 zat / zit (de oude kamer van Elena) dat is een andere. Dat is niet Maria in ieder geval van dit draadje.

Naam ben ik even kwijt, maar wie weet kan iemand dat oplepelen voor je.
 
Is haar vaste kamer. Toch wel een van mijn favoriete dames ook.

PZC niet mogelijk bij haar. Ze geeft wel zoentjes, maar tongzoenen niet mogelijk. Een golden shower is wel mogelijk. Beffen ook.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Daar haar overbuurvrouw met vakantie is heb ik Maria een bezoekje gebracht en dat viel zeker niet tegen voor een eerste keer samen.
Ze is erg lief, heeft me lekker zonder gepijpt, ik haar gebeft, lekker gevingerd, ze werd nat, zij on top en heeft me heerlijk klaar gereden.
Prima back up als mijn Poolse favorietje er niet is, ze drinken dagelijks koffie samen.
 
ben weer even bij haar geweest, blijft een hele fijne dame! Vriendelijk, zachtmoedig, en respectvol, en haar voorkomen is ook heel mooi/goed.

Ze gaat even een weekje met vakantie naar Roemenië vanwege kerst en de jaarwisseling, en komt begin van het nieuwe jaar weer terug. Dit vertelde ze mij althans.

PZC is voor mij nieuw. Dit kwam er gedurende de jaren nooit uit, en ze zit er al wat jaren.

Hoe dan ook is dit een van mijn favorieten. Ik ook van haar vermoedelijk, want ze krijgt altijd goed betaald, en ik ben geen moeilijke klant (hoor ik van veel dames).

Maria ziet mij in het nieuwe jaar weer komen!
 
Laatst bewerkt:
ben weer even bij haar geweest, blijft een hele fijne dame! Vriendelijk, zachtmoedig, en respectvol, en haar voorkomen is ook heel mooi/goed.

Ze gaat even een weekje met vakantie naar Roemenië vanwege kerst en de jaarwisseling, en komt begin van het nieuwe jaar weer terug. Dit vertelde ze mij althans.

PZC is voor mij nieuw. Dit kwam er gedurende de jaren nooit uit, en ze zit er al wat jaren.

Hoe dan ook is dit een van mijn favorieten. Ik ook van haar vermoedelijk, want ze krijgt altijd goed betaald, en ik ben geen moeilijke klant (hoor ik van veel dames).

Maria ziet mij in het nieuwe jaar weer komen!
Hoi Pieter , En is Uns lieverdje al terug van weg geweest ??
En wie is die poolse aan de andere kant van de straat ??
 
Maria was gisteren nog niet terug, maar vermoed dat ze er snel weer is. Meestal komt ze in de loop van februari weer terug:) Ik mis haar ook wel een beetje.

Aan de overkant is haar 'Poolse' vriendin, Laura, eerste helft 40. Pools, dat zal Roemeens zijn, op Hookers destijds vaker opgemerkt.
 
maria met een bezoekje vereert. Het standaard tarief betaald van €50 euro en niet geïnformeerd naar extra diensten. Uitgekleed en uitgebreid wasje gedaan. Tijdens wassen kwam ze achter mij staan en streelde mijn rug en schouders. Dat begint goed. Ik draaide mij om en begonnen te knuffelen. Zoenen op de mond, strelen en uiteindelijk begin ik de tepels van haar borsten te likken. Dat kon zij waarderen en spoorde mij aan niet te stoppen. Ik merkte dat ze opgewonden werd en haar flamoesje werd vochtig. Zullen we op bed gaan liggen zei ze. Nou vooruit dan maar…..😊. Op bed bood ze direct weer haar borsten aan en ik sabbelde en likte er op los. Ondertussen vingerde ik haar steeds natter wordende flamoesje. Na een tijdje in deze positie begon zij mij met condoom te pijpen. Dat deed ze met veel toewijding en gevoel daarbij wat geluiden makend. Dat hield ze lang vol totdat ze vroeg welke positie. Ze kwam heerlijk on top en zo heeft ze zich behoorlijk in het zweet gewerkt. Ik overigens ook. Ze wilde van positie wisselen maar ik gaf aan met een handjob te willen finishen. Geen enkel probleem. Condoom er af, bood haar borsten weer en aan likkend aan haar tepels heeft ze mij heerlijk klaar gemaakt. Dit bezoekje was zeker voor herhaling vatbaar. Ik ga wel vragen of zc doet uiteraard tegen extra betaling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan