Maria, Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

olie1969

Vaste klant
162
01/08/21
127
41
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1130772-mar%C3%ADa#overview
Totale kosten (in euro)
100
Ik was nieuwsgierig naar deze dame omdat ze volgens de ad moedermelk heeft. Het heeft meerdere pogingen geduurd voordat het via WhatsApp lukte om een afspraak te maken. Heel vaak was ze offline, of ze gaf paar korte antwoorden en hielden de reacties daarna op.

Het zou de dame van de foto's kunnen zijn. Ik heb niet aan gedacht om te letten of ze die grote tattoo op haar been heeft. In ieder geval heeft ze die grote borsten die heerlijk zacht zijn.

Vooraf had ik niet afgesproken wat ze wel of niet aanbied (was al blij dat ik eindelijk een afspraak had).

Helaas bleek ze ter plekke volgens eigen zeggen al maanden geen melk te hebben. Verder zijn haar mogelijkheden beperkt, ook wel te verwachten voor deze prijs. Tongzoenen of zoenen op mond vermeed ze. PZC is niet mogelijk. Er was een tweede dame aanwezig, die doet dit wel voor €50 extra.

Maar verder is haar inzet wel ok. In het begin met haar heerlijke borsten gespeeld. Pijpen was niet heel speciaal. We hebben meerdere standjes geneukt.

Na het klaarkomen maakte ze geen aanstalten om de tijd vol te maken. Ik was hooguit 15-20 min binnen geweest.

Voor mij was het nog wel voldoende. Maar eerlijk gezegd had ik liever een andere dame bezocht omdat ik vooraf andere verwachtingen had.

Terug
Bovenaan Onderaan