Recensie Maria, Tilburg (voorheen Zwolle) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

trioathlete

Newbie
17
17/05/22
13
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6218867-maria
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij het zien van deze profielfoto van deze dame was ik gelijk wakker... wat een leuk koppie!
Appje gestuurd, en gelijk reactie. Afspraak was snel gemaakt, en een paar uur later was ik op locatie.

Parkeergarage in de straat, erg makkelijk. Nog even een korte videocall voor facecheck, en vervolgens kreeg ik een huisnummer.
Even rustig kennisgemaakt, gekletst, gedouched. Deze dame is heel relaxed, en heeft geen haast.
De foto's van kinky zijn recent, en geven een goed beeld, ze is wat stevig, dus lekker veel om vast te houden :)

Daarna samen op het bed beland, en kon het feest beginnen. Eerst langdurig gepijpt, pzc-kostte niets extra, wat een genot om dat leuke koppie aan mijn jongeheer te zien sabbelen. Even later ook nog tijden het pijpen met haar borsten en poesje gespeeld.
Vervolgens een tijdje haar gebeft. Ze heeft een schitterende poes, een genot om die te likken.

Daarna heb ik m tussen haar borsten gelegd, en heerlijk haar borsten geneukt, waarbij ze tussendoor afwisselend pijpte. Nooit geweten dat dat zo geil en lekker zou zijn. Zeker met haar dikke borsten, Adv staat DD, maar denk dat het nog meer is...

Nog even lekker geneukt. Dat was prima, Ze is niet zo actief, maar laat alles lekker gebeuren, en houdt je zeker niet op afstand, sterker nog, ze legt haar handen lekker op je buik of rug, geeft al snel een prettig GFE gevoel en daarna alles over haar tieten gespoten, zalig!.

Voor mij was deze dame een van de beste bezoekjes ooit, als je van rustig en relaxed houdt, zeker een aanrader!
 
Als je haar profiel bekijkt niet! Aangezien zij een Oostblokker is EN vooraf aangeeft dat dit niet tot de mogelijkheden behoort denk ik dus van niet.

Meestal is het andersom, aangeven dat het tot de mogelijkheden behoort en als je er eenmaal bent kan het niet of wordt het zeer matig gedaan.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
www.kinky.nl/advertenties/6218867-maria
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heerlijke eerlijke oprechte pure meid van 27. Haar fotos kloppen al is ze int echt nog mooier! Ze is echt fris en fruitig en neemt de tijd. Een leuk 30 minuten gehad en een hoooooog herhalingsgevaar! Tongzoenen doet ze niet! Vandaar maar 1 ster. Dat was ook het enige min puntje maar de rest is zeer goed.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6218867-maria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Maria is een hele lieve vrouw de foto's liegen zeker niet. Heb een hele mooie tijd met haar gehad. Het begon met samen douchen en daarna plezier op het bed. Miste alleen een beetje het zoenen, maar de rest maakte dat weer goed. Kunt ook gezellig ket haar praten. Heb genoten en ga zeker nog een keer bij haar terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6218867-maria#overview
Totale kosten (in euro)
€100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Van de week weer even hier gekeken of er nog leuke dames bij gekomen zijn. Toen kwam ik deze positieve recensie tegen, alleen ontving ze niet in Tilburg maar Breda.

Na wat app contact en een face check tot een afspraak gekomen.
Ik begin altijd eerst met een half uurtje om te ervaren of er een klik is.
Via de app naar de juiste locatie geloodst. Bij binnenkomst netjes 3 zoenen op de wang. Netjes kennis gemaakt en het financieel gedeelte af gehandeld. Om vervolgens het bekkende wasje te doen. Daarna hebben we diverse standjes uitgevoerd, om vervolgens lekker samen klaar te komen. Tong zoenen en vingeren was niet mogelijk. Na afloop lekker gedoucht ze gaf wel aan dat de douchcabine te klein is voor 2 personen anders wilde ze nog samen douchen.

Verders was het een heerlijke date en zekers voor herhaling vatbaar. Ze zal mij dan zekers nog eens ontmoeten als ze weer beschikbaar is.
 
Van de week weer even hier gekeken of er nog leuke dames bij gekomen zijn. Toen kwam ik deze positieve recensie tegen, alleen ontving ze niet in Tilburg maar Breda.

Na wat app contact en een face check tot een afspraak gekomen.
Ik begin altijd eerst met een half uurtje om te ervaren of er een klik is.
Via de app naar de juiste locatie geloodst. Bij binnenkomst netjes 3 zoenen op de wang. Netjes kennis gemaakt en het financieel gedeelte af gehandeld. Om vervolgens het bekkende wasje te doen. Daarna hebben we diverse standjes uitgevoerd, om vervolgens lekker samen klaar te komen. Tong zoenen en vingeren was niet mogelijk. Na afloop lekker gedoucht ze gaf wel aan dat de douchcabine te klein is voor 2 personen anders wilde ze nog samen douchen.

Verders was het een heerlijke date en zekers voor herhaling vatbaar. Ze zal mij dan zekers nog eens ontmoeten als ze weer beschikbaar is.
Bijzonder, ik mocht echt wel vingeren, maar deed haar toch liever beffen met zon fris kutje.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan