Recensie Maria, Turnhout 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jack Off

Wandelaar
84
20/08/22
71
11
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/good-blowjob-and-hot-sex-you-will-burn-inside-me.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
De affiche leek goed, verschillende massages (tantra, supermassage etc), een petite vrouwtje (1.45m. en 45 kilo) en een hoop opties. Dan gaat de fantasie werken, en zie je een mini vrouwtje voor je die je lichaam beklimt, masseert met heel haar lijf en zaligheid, en dan wanhopig probeert je piemol in dat kleine lijf te proppen.
Ik kwam een bijna nieuw pand binnen, maar eenmaal op het appartement aangekomen was het nauwelijks ingericht. Matrassen op de grond en een hoop kleren overal.
Maria zelf was zeker 1.45m maar helaas geen 45 kilo meer.. eerder 60. Ze leek in de verte op de foto's, wat ook niet anders kan want die waren 15 kilo eerder genomen.
Maar dat is niet genoeg om mijn nieuwsgierigheid te bedwingen en om te keren.
Had ik het maar wel gedaan.
In het kort: niks is wat het leek. Geen goede massage, geen tongzoenen, geen vingeren. Geen inzet, geen liefde voor het vak, geen krap doosje. Ik heb me een half uurtje lichtelijk vermaakt met mijn ogen dicht, en ben de rest van de tijd op mijn buik gaan liggen, terwijl zij me zachtjes streelde. Gelukkig ben ik een paar keer weg gedommeld, anders duurt een uur helemaal lang. Helaas weer een slechte ervaring...

Voor de eventuele liefhebbers: CIM €30 extra, en Anaal €50 extra.
 
Ik heb haar genomen toen ze in Schilde zat. Wat beschreven is, klopt. Zeker geen 45 kilo. Verstaat geen Engels, beetje vreugdeloos neuken. Pijpennmet condoom. Appartment wzs wel redelijk maar geen aanrader dus.
 
Hoedanook een mooie dame of toch mooie foto's
Zulke dames staan altijd op mijn to do lijstje als ik weer eens rondkijk.
Dankzij deze recensie gaan de alarmbellen weer af
Alle credits voor Jack Off, jammer van je geld.
Gelukkig zijn er mooie vrouwen genoeg die wel een beetje beroepseer hebben
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan