WHEM Mariana, Barneveld

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Redelijk vaak een berichtje gestuurd maar nooit antwoord op gekregen?! Ook verscheidene keren gebeld dat hielp ook niet. Haar foto's spreken me telkens weer aan en probeer ik het weer. Begreep wel op het oude forum (hookers) dat ze goede recensies heeft.
 
Ben in het begin van het coronatijdperk wel eens bij haar geweest. afspreken ging toen vrij gemakkelijk.
heb mij toen af laten halen bij de goudreinet in Barneveld. Dit was door haar man/vriend, heeft mij ook weer terug gebracht.
date was toen wel goed, was toen met een trio met een vriendin van haar.
daarna niet meer geweest, want is voor mij te ver reizen. maar mocht ik weer een keer in de buurt zijn, zou ik het zeker nog een keer proberen. Vriendelijke mensen.
 
Ik heb haar ook vaak geappt maar ook nog nooit een reactie terug gekregen. Terwijl ze wel online is op dr app. Ik snap echt niet waarom sommige dames dan een adv zetten, met niet bellen maar alleen appen. Opzich vind ik haar wel een lekker lichaam hebben. Niet te dun en ook niet te dik. En was erg benieuwd voor een trio met haar vriendin te doen.
 
Dr stond ook bij dat ze nu een trio doet met een andere dame. Ik ben ook erg benieuwd naar haar. Ik heb haar in het verleden ook wel eens een appje gestuurd, maar geen reactie terug gehad.
 
Dr stond ook bij dat ze nu een trio doet met een andere dame. Ik ben ook erg benieuwd naar haar. Ik heb haar in het verleden ook wel eens een appje gestuurd, maar geen reactie terug gehad.
Ik kan bevestigen dat dit klopt. Ik vond het fantastisch. Contact via app. Netjes en duidelijk. Ik zal later nog een recensie schrijven.
 
deze dame is inderdaad gewoon erg goed in wat ze doet
na haar eerst ook menigmaal geapt te hebben kreeg ik contact met haar en toen was date snel gepland toen ik bij haar in de buurt was kreeg ik de vraag of ik foto van omgeving wilde maken en naar haar sturen
zo gedaan zodat ik naar haar huis nr kon lopen
op de vraag dat ik menigmaal geapt had was haar antwoord
om dat ik genoeg lieve klanten heb ga ik zeker niet alle appies nakijken
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan