WHEM Mariana/Gema, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ondertussen zelf langs geweest.. viel behoorlijk tegen, dames moeten kappen hun foto's zwaar te bewerken, valt alleen maar tegen als ze de deur opendoen.

Uiteindelijk wel de dame keihard anaal genomen, maar wederom met spijt en ongeloof naar buiten gelopen. Dit was mn laatste wandeling van 2025 en hopelijk ook van m'n wandelcarrière
Is dit dezelfde dame als deze Gema? https://www.kinky.nl/advertenties/4556512-gema#photos

Ondertussen zelf langs geweest.. viel behoorlijk tegen, dames moeten kappen hun foto's zwaar te bewerken, valt alleen maar tegen als ze de deur opendoen.

Uiteindelijk wel de dame keihard anaal genomen, maar wederom met spijt en ongeloof naar buiten gelopen. Dit was mn laatste wandeling van 2025 en hopelijk ook van m'n wandelcarrière

We moeten leren om te draaien bij de deur als de dame tegenvalt of iemand anders blijkt te zijn. Bespaar jezelf de teleurstelling en geld.

Ook vooraf om een videocall vragen. Weigert een dame dan aangeven dat als ze oude foto's gebruikt of iemand anders blijkt te zijn je rechtsomkeert maakt. Helaas weten ze dat veel mannen toch naar binnen gaan als ze eenmaal voor de deur staan. Nou ik niet meer

Eens maar is deze Gema de Gema die bovenaan staat bij kinky als ik me filters instel?

Ze heeft op kinky wel goeie reviews namelijk

Denk dat Daviddavidson daar uitsluitsel over kan geven. Of dit dezelfde Gema/Mariana is.

Reviews op kinky moet je met een korreltje zout nemen. Helemaal als ze maar 1 review plaatsen en vaak pas zijn aangemaakt. Dit zijn vaak fake review en een check op girlsreview.nl over ervaringen is betrouwbaarder.

Ook zijn foto's bewerkt maar soms te veel bij foto 5 waar ze een witte bikini met zwarte strepen draagt. Heeft ze een rare onnatuurlijke kuit 😅

Terug
Bovenaan Onderaan