Recensie Marina (Roe) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Meubelstuk
Forumpionier
1.170
04/07/21
2.529
93
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
70
Marina en Sabrina zijn veel samen te zien. Ik heb ze meegenomen in een trio, kon ik ze meteen allebei ervaren. Marina is een knappe, zeer slanke naturelle dame met kleine A-cup borsten en lang zwart haar. Ze is wat langer en slanker dan haar blonde vriendin Sabrina. Sabrina is minder slank, klein, knapper en heeft veel tattoos. Ik zie Sabrina meer kamers maken dan Marina. Toen ze bij Sixsens kwamen waren er daar genoeg dames en ze zijn daarom eerst naar YinYang gegaan. Toen Sixsens na een tijdje belde dat er plek was, zijn ze alsnog naar Sixsens gekomen. Beide dames zijn 23.
Helaas kan ik over dit trio niet zo enthousiast zijn. Het tongzoenen was vrij laf. In het Engels: French kissing, maar geen Deep French Kissing. Ik trok ze regelmatig naar me toe en dan werd het wel wat dieper en ik zei er ook wat van, maar als je dat steeds moet doen, dan vind ik het niet leuk meer. Ik had ze op mijn gevoelige plekjes gewezen en die zoenden ze braaf, maar met weinig erotisch gevoel. Ik mocht ondertussen wel gewoon overal aanzitten en spelen met hun fraaie borstjes. Het pijpen was erg ondiep en werd regelmatig onderbroken door een paar woorden Roemeens onderling en wat gebaren dat ze mijn barokkar te groot vonden. Ik had ze dat netjes van tevoren verteld en het zou geen probleem zijn. Maar dat bleek het toch wel te zijn. Toen ik ze wilde neuken, ging dat bij allebei niet. Sabrina kreeg het begin van mijn eikel net tussen haar lipjes, Marina helemaal niet.
Toen heb ik Sabrina gevraagd om bovenop mijn gezicht te komen zitten, zodat ik haar kon beffen, terwijl Marina met wat olie en haar handen zou proberen mij klaar te maken. Sabrina had voor de kamer zich nog gewassen op het bidet, maar ze rook niet erg fris en ook niet naar gel, wat ik verwacht had. Dus daar ben ik ook maar mee gestopt. Marina bleek niet echt getalenteerd in het geven van een handjob. Al met al verdween mijn erectie. Toen heb ik beide dames nog maar even bewonderd en met de borsten van Sabrina gespeeld en heb ik de kamer verlaten. Ik kan ze helaas niet aanraden, behalve als optiek fick. 1 ster meer dan het minimum vanwege hun uiterlijk en 1 ster extra omdat ze wel alles gedaan hebben. Ik moet me weer meer aan mijn favoriete leeftijdscategorie gaan houden: tussen de 26 en 36.

Terug
Bovenaan Onderaan