Ronnie_xyz
Vaste klant
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Kontlikken door klant
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lekker-poesje-wil-zich-krullen-rond-jouw-pik.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
Afspraak eenvoudig via whatsapp, duidelijk wat standaard is en extra (golden shower +30, anaal +70). Afgesproken voor 45 minuten 100 euro geen extra's. Leeftijd kan kloppen, figuur is iets molliger dan de foto's maar ik houd daar wel van.
Ze probeert halverwege nog wat extra centjes los te peuteren voor specials. Doe ik niet aan mee ;-).
Samengevat prima 45 minuten, met name orale verwennerij aan beide kanten. Zoenen is wat voorzichtig en zonder tong. Pijpen was met condoom, voor mij niet zo'n punt. Zonder zal wel 'extra' zijn. Herhalingsgevaar 50%. Klik was er niet helemaal.
Ze probeert halverwege nog wat extra centjes los te peuteren voor specials. Doe ik niet aan mee ;-).
Samengevat prima 45 minuten, met name orale verwennerij aan beide kanten. Zoenen is wat voorzichtig en zonder tong. Pijpen was met condoom, voor mij niet zo'n punt. Zonder zal wel 'extra' zijn. Herhalingsgevaar 50%. Klik was er niet helemaal.