Recensie Mark & Maira, Spijkenisse

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BiMassageFan

Wandelaar
34
14/10/24
20
7
Gesproken taal
Nederlands
Leeftijd
40-50
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6014549-mark-&-maira#overview
Volstrekt onbetrouwbaar. Als de foto s niet van lelijke 50ers waren zou ik ze inschatten als oplichters.
Gisteren afspraak gemaakt voor vanmiddag (zondag). Zondagochtend bevestigd zoals gevraagd, inclusief de gevraagde prostaat massage. Of ik nog even wilde appen in de middag voor het adres.
Adres ruim een uur voor afspraak gevraagd, ik had mijn woonplaats al doorgegeven dus die hadden ze kunnen inschatten als een half uur.
Gedoucht etc, geen bericht. Half uur vantevoren toch maar alvast richting Spijkenisse gereden. Nog steeds geen appje. Onverrichter zake maar terug naar huis. 3, jawel drie uur (!) later een appje 'sorry, het liep wat uit want was gezellig '
Gvd.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou wij zijn dat de lelijke 50ers als eerste we hadden een afspraak en je zou nog appen helaas waren we er niet kan gebeuren niks aan de hand maar jij gaat naar een stad rijden zonder adres en contact is eigenlijk een beetje dom ja het klopt we hadden een afspraak maar die dingen gebeuren wel eens dat wil dus niet zeggen dat we oplichters zijn en eh lelijk volgens mij wilde je graag naar ons komen dus zal het wel mee valen je ben zelf zo dom om ergens naar toe te rijden zonder een adres te hebben en contact gehad te hebben nou tot nooit gr Mark en maira

Respectloos dit Mark. Jullie hadden duidelijk een afspraak als ik het zo lees. Je moest alleen het adres nog doorgeven. Ik vind het ook niet gek dat hij alvast ging rijden, hij wou niet te laat komen en ging er van uit dat het adres nog wel kwam.
Besef je wel dat iemand zich lang van tevoren voorbereidt en zich verheugt op zo'n afspraak.
En hij zegt ook niet dat jullie oplichters zijn. Hij bedoelt als dat zo zou zijn dan zouden jullie ook wel een foto van knappere mensen gebruiken.
Jammer dat ik dit moet uitleggen aan iemand die iemand anders voor dom uitmaakt.

Terug
Bovenaan Onderaan