Recensie Marleen, Heist op den Berg 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Randall

Stamgast
Forumpionier
516
30/06/21
838
34
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/pijpen-zonder-condoom-de-beste-pijpbeurt.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)

Ongeveer een jaar geleden deze dame eens gaan uitproberen in Heist op den Berg . Recensies schrijven was toen niet mogelijk wegens covid.
Ze ontving toen in een huis in het centrum van Heist op den Berg .
Afspreken ging vlot ,
Daar aangekomen kon ik parkeren voor de deur. Aangebeld en de dame die de deur open deed lijkt volgens mij het meest op de 2de foto van de advertentie.
Er was toen nog een andere dame aanwezig want het was een beetje over en weer geloop vooraleer ze de deur van de kamer sloot en we aan het spel konden beginnen.

In details ga ik hier niet treden omdat het even geleden is maar wat ik er nog van herinner is dat pijpen en sex voldoende was , vingeren en kussen kon niet en klaarkomen kon op haar kont.
Ze adverteert met pijpen zonder condoom , pijpen was met condoom toen , corona was toen de reden .

Persoonlijk voor mij niet voor herhaling vatbaar omdat de klik er niet echt was .
 
Als een dame zichzelf of haar diensten als "beste" aanprijst is dat al genoeg reden om NIET te gaan. Zo goed als altijd trekt het op niet veel.
 
Wat een drama!

Adverteren als een gewillige dame, kussen, pijpen zonder, GFE, al wat je wil.
Om deze reden een afspraakje geboekt, ondertussen een aantal weken geleden.
In dat huis ooit nog geweest, toen om een "Thaise" dame te daten, die eigenlijk eerder Zuid-Amerikaans was, maar wel een prima service gaf, prima ervaring.

Maar dat kan ik niet zeggen van Marleentje.
Marleen is een koppig Italiaans wicht. Ze denkt je geld te kunnen incasseren zonder iets te doen. Uitkleden en strelen: mocht niet. Tongzoenen, wat ik een must vindt, ook in adv. stond en zelfs gevraagd werd aan de tel: kon plots niet. (en nee, niet omwille van hygiene, ik ben verzorgd en fris, en fris steeds even op voor het bezoekje)

Naakt op het bed, ging ze me "pijpen"... Sjonge. Het was een beetje rukken, en dan met haar tong op zo' manier dat ze de eikel net/net niet raakte. Zat ze te likken als een keffertje. Deed me niks, was ze na 30sec al boos dat"ik niet hard werd". Haar vriendelijk verzocht dan even gewoon te pijpen, in haar mond dus. Daarop keek ze me aan als een koe naar een trein staart. Dan zelf wat getrokken, ondertussen proberen kussen: no way! ook borsten en tepels strelen ging net, kussen werd onthaald met zacht wegduwen. Dan maar beffen, dacht ik: ook hier, liet ze het amper even toe, zat ze ongemakkelijk, en meteen als ik even wilde pauzeren schoot ze recht om alles met een doekje af te kuisen...

Uiteindelijk haar gewoon geneukt en zakje gevuld, en weg gegaan. Wat een klote-ervaring!
De dame zelf zou een toppertje kunnen zijn, prima lijfje, gezichtje, alles wat je wil. Maar ik vrees dat ze dit niet met haar zin doet, en misschien die dag helemaal geen zin had.

Maar dat hoeft niet mijn probleem te zijn, als je in adv en aan de tel bepaalde afspraken maakt voor een correcte prijs... Dan was dit een totale kutervaring.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)

Gisteren bij Marleen geweest, ontvangt in een rustige buurt met goede parkeerplek.
Over het pijpen wat hierboven al beschreven was van dat likken als een hondje vond ik inderdaad ook maar raar en werd ik nou ook niet bepaald geil van uiteindelijk heeft ze ook wel wat liggen zuigen maar vooral enkel aan de eikel. Wel Zc
Beffen had ze duidelijk geen zin in en als ik vroeg voor 69 kwam ze zo zitten dat ik bijna niet aan haar poesje aan kon, dan maar geneukt in missio en daar leek ze wel van te genieten.
Daarna wou ik graag klaarkomen in haar mond omdat dat op de advertentie stond maar dat wou ze niet, dus uiteindelijk maar klaargekomen op haar lichaam waarbij ik zo hard spoot dat het op haar gezicht vloog lol.
Wel een vriendelijke en mooie dame met een prachtig lichaam in mijn ogen maar met redelijk slechte service.
 

Gisteren bij Marleen geweest, ontvangt in een rustige buurt met goede parkeerplek.
Over het pijpen wat hierboven al beschreven was van dat likken als een hondje vond ik inderdaad ook maar raar en werd ik nou ook niet bepaald geil van uiteindelijk heeft ze ook wel wat liggen zuigen maar vooral enkel aan de eikel. Wel Zc
Beffen had ze duidelijk geen zin in en als ik vroeg voor 69 kwam ze zo zitten dat ik bijna niet aan haar poesje aan kon, dan maar geneukt in missio en daar leek ze wel van te genieten.
Daarna wou ik graag klaarkomen in haar mond omdat dat op de advertentie stond maar dat wou ze niet, dus uiteindelijk maar klaargekomen op haar lichaam waarbij ik zo hard spoot dat het op haar gezicht vloog lol.
Wel een vriendelijke en mooie dame met een prachtig lichaam in mijn ogen maar met redelijk slechte service.
Niet meer langs geweest daarna?
Ik zie nu wel een marleen staan in Heist-op-den-Berg maar deze doet tantra massages. Enige ervaring hiermee met haar? En pijpen doet ze ook niet meer zonder condoom zo te zien op haar profiel..
 
Neen, niet meer langs geweest inderdaad.
Het is wel nog steeds dezelfde persoon, maar ze pijpt niet meer zonder inderdaad.. Had het haar nog specifiek gevraagd via Whatsapp.
Massage heeft ze me wel niet gegeven toen maar daar kom ik ook niet voor.
 
Oké, ja ik ben er wel van overtuigd dat dit voor een reden zal zijn. En er zullen zeker en vast ook veel mannen genieten van een naakte massage door een mooie vrouw. Als we andere dingen zoeken, meisjes genoeg 😜
 
Terug
Bovenaan Onderaan