Levensgenieter007
Wandelaar
- 83
- 23/01/22
- 61
In motel?Maya in E40 Wetteren !
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIn motel?Maya in E40 Wetteren !
Ja, excellente service by Maya !In motel?
Hoe kan ik met haar afspreken?Ja, excellente service by Maya !
Is zij marokkaans dan? Ze schrijft op profiel west europees en lijkt op de foto ook zo te zijn, kan je bevestigen dat ze marokkaans is?Maya in E40 Wetteren !
Ik denk dat we voor Ribon en zijn favoriete dames een afspraakje moeten maken bij het leger, voor een snelcursus camouflage, want volgens dat ik al zijn postings lees, houdt vooral het herkend worden hem mateloos bezig.Ik denk overigens dat er veel meer marokkaanse dvp's adverteren maar dat ze een andere nationaliteit aannemen om niet herkend te worden. Heeft er iemand hier ervaring mee dat je toevallig een zuid amerikaanse dvp kiest en het een marokkaanse dvp bleek te zijn
Afhankelijk van wat je bedoelt met 'wat ik zeg'...Je bevestigd dus wat ik zeg.
Ze liegen inderdaad allemaal, over hun naam, hun leeftijd, hun afkomst, hun plezier in seks waardoor zevoor deze job kozen. Vaak wordt er ook gelogen over de mogelijkheden, en doen ze niet wat ze zeggen te doen. En hun foto's zijn ook heel dikwijls niet bepaald heel eerlijk.Want als andere nationaliteiten liegen over hun afkomst dan kan het bijna niet anders dan dat marokkaanse dvp's dezelfde doen. Goed dat we het met elkaar eens zijn dan.![]()
Heb je die Miryam nog bezocht?Tja dat is een risico van dit vak. Volgens mij woont ze niet waar ze ontvang, ik heb inmiddels haar telefoon nr. Maar die is afkomstig van Dubai, dit meid weet wel wat ze doet en zal heus niet dom zijn denk ik. Ik denk dat ze een apartement huurt ofzo