Marokko, Marrakesh

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Remyyyyy

Newbie
2
21/09/23
0
Ik ga in november een weekje naar Marrakech. Ik hoor goede verhalen over gueliz. Heeft iemand nog tips? Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot. Dus heb je interesse stuur gerust een berichtje.
 
Check ook even het Marokko topic. Ik ben er eerder geweest en nog niet zeker of ik weer ga dit jaar gezien de omstandigheden daar maar hier wat korte tips:

- Het makkelijkste is een Airbnb te hebben waar je gasten kan ontvangen of je moet goede vrienden worden met de bewaker van je gebouw.
- Check op de Nederlandse Tripadvisor waar andere Nederlanders hebben gegeten als je geen voedselvergiftiging wilt.
- Je kan op het vliegveld gelijk buiten en via de inDrive app (met een nep Marokkaanse naam) de beste prijzen voor een taxi vastleggen. Anders wordt je opgelicht als je gewoon instapt.
- Pin gelijk Dirhams bij aankomst en koop een lokale simkaart met data op het vliegveld.
- Ik had veel geluk op apps als Tinder en Bumble.
- Betaal in de massage salons niet meer als 400 voor alleen massage of hammam, misschien 500 voor massage en hammam bundel. Je kan daarna met de dame onderhandelen over extra handelingen. Probeer niet teveel te betalen (Max 6-700 voor het hele pakket) want je drijft de prijzen alleen maar op.
- Vanaf donderdag tot zondag zitten de clubs vol met betaalde dames die de hoofdprijs zoeken, neem hun nummer en onderhandel later in de nacht of de volgende middag pas over prijs.
- Dan is er nog de bekende McDonalds of Starbucks waar je veel dames kan vinden. Hier is ook het ook weer beter om alleen je nummer te geven en dan pas af te spreken.

Als je nog wat vragen hebt kan je mij ook berichten.
 
Check ook even het Marokko topic. Ik ben er eerder geweest en nog niet zeker of ik weer ga dit jaar gezien de omstandigheden daar maar hier wat korte tips:

- Het makkelijkste is een Airbnb te hebben waar je gasten kan ontvangen of je moet goede vrienden worden met de bewaker van je gebouw.
- Check op de Nederlandse Tripadvisor waar andere Nederlanders hebben gegeten als je geen voedselvergiftiging wilt.
- Je kan op het vliegveld gelijk buiten en via de inDrive app (met een nep Marokkaanse naam) de beste prijzen voor een taxi vastleggen. Anders wordt je opgelicht als je gewoon instapt.
- Pin gelijk Dirhams bij aankomst en koop een lokale simkaart met data op het vliegveld.
- Ik had veel geluk op apps als Tinder en Bumble.
- Betaal in de massage salons niet meer als 400 voor alleen massage of hammam, misschien 500 voor massage en hammam bundel. Je kan daarna met de dame onderhandelen over extra handelingen. Probeer niet teveel te betalen (Max 6-700 voor het hele pakket) want je drijft de prijzen alleen maar op.
- Vanaf donderdag tot zondag zitten de clubs vol met betaalde dames die de hoofdprijs zoeken, neem hun nummer en onderhandel later in de nacht of de volgende middag pas over prijs.
- Dan is er nog de bekende McDonalds of Starbucks waar je veel dames kan vinden. Hier is ook het ook weer beter om alleen je nummer te geven en dan pas af te spreken.

Als je nog wat vragen hebt kan je mij ook berichten.


Ik ben van plan om januari naar Marrakesh te gaan. Voor mij is het ook wel de eerste keer en vind het wel spannend. IK weet niet zo goed wat ik kan verwachten. Ben een verlegen jonge man en ben van Surinaamse afkomst. Was benieuwd of dat invloed heeft bij het aanbod. Ik weet niet hoe ze reageren op getinte mannen. Ik ben niet zo van clubs en salons en was benieuwd waar ik het beste kan zoeken naar een dame.

Ik ben beetje opzoek naar een dame die goed figuur heeft. Zoals een studente die ook beetje wat te vertellen heeft. Is ook wel zo handig als ik 4 dagen daar ben. Ook vind ik het wel belangrijk dat de dame zeer goed verzorgd is en op hygiëne let. Ik ben beetje een hygiëne freak.
 
Ik ben van plan om januari naar marrakesh te gaan. Voor mij is het ook wel de eerste keer en vind het wel spannend. IK weet niet zo goed wat ik kan verwachten. Ben een verlegen jonge man en ben van Suriname afkomst. was benieuwd of dat invoeld heeft bij het aanbod. ik weet niet hoe ze reageren op getinte mannen. ik ben niet zo van clubs en salons en was beneiwud waar ik het beste kan zoeken naar een dame

Ik ben beetje opzoek naar een dame die goed figuur heeft. Zoals een studente die ook beetje wat te vertellen heeft. Is ook wel zo handig als ik 4 dagen daar ben. Ook vind ik het wel belangrijk dat de dame zeer goed verzorgd en op hygiëne let. Ik ben beetje een hygiëne friek.
Ik denk dat afkomst niet een groot probleem hoeft te zijn als je gewoon Engels of nog beter Frans spreekt en als Nederlandse/Surinamer presenteert die er als toerist is en hygiënisch is.

Aangezien je verlegen bent kan je het beste op Tinder of andere populaire chat apps daar rondkijken en vragen op whatsapp of telegram/snap verder te praten. Dan vraag je ze waar ze naar op zoek zijn en kan je al een beetje peilen of ze open staan voor een betaalde afspraak.

Meeste dames hebben goede hygiëne tenzij je echt op straat gaat zoeken.
 
Ik ga in november een weekje naar Marrakech. Ik hoor goede verhalen over gueliz. Heeft iemand nog tips? Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot. Dus heb je interesse stuur gerust een berichtje.
En hoe is/was jouw trip.
Wat leuks meegemaakt
Ik denk dat afkomst niet een groot probleem hoeft te zijn als je gewoon Engels of nog beter Frans spreekt en als Nederlandse/Surinamer presenteert die er als toerist is en hygiënisch is.

Aangezien je verlegen bent kan je het beste op Tinder of andere populaire chat apps daar rondkijken en vragen op whatsapp of telegram/snap verder te praten. Dan vraag je ze waar ze naar op zoek zijn en kan je al een beetje peilen of ze open staan voor een betaalde afspraak.

Meeste dames hebben goede hygiëne tenzij je echt op straat gaat zoeken.
Aah goed om te weten.
Ben ook getint vandaar.
Hoe waren jouw ervaringen in marrakesh als je daar bent geweest
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan