Masseuse Tilburg gezocht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jeroenvinci

Newbie
2
16/05/22
0
Hoi allemaal,

Ik heb een paar keer de stoute schoenen aangetrokken om naar een sexy masseuse te gaan. Maar ik wil graag een keer naar iemand anders

Nu zit ik qua vervoer enigzins gebonden waardoor Tilburg en een straal van 15km daarom heen de maximale afstand is voor mij.

Wie heeft er goede tips, ook tips die bijvoorbeeld niet online staan maar van mensen die je kent die je kent die dit doen. Mocht je salons hebben die wel geil masseren maar niet zo bekend staan stuur me dan een berichtje. Ik kan er zelf ook wel een paar aanbevelen. :)

Bedankt alvast!
 
Voor zover ik weet is KimNL de enige in Tilburg voor de speciale massages.

En hoewel je aangeeft te zitten met afstanden, stopt de trein praktisch voor de deur bij Carpe Diem in Oss (30 min) en op een paar minuten lopen van CD in Boxtel (12 min). Directe lijn vanuit Tilburg Centraal.

Met de auto ben je langer onderweg.
 
Hoi allemaal,

Ik heb een paar keer de stoute schoenen aangetrokken om naar een sexy masseuse te gaan. Maar ik wil graag een keer naar iemand anders

Nu zit ik qua vervoer enigzins gebonden waardoor Tilburg en een straal van 15km daarom heen de maximale afstand is voor mij.

Wie heeft er goede tips, ook tips die bijvoorbeeld niet online staan maar van mensen die je kent die je kent die dit doen. Mocht je salons hebben die wel geil masseren maar niet zo bekend staan stuur me dan een berichtje. Ik kan er zelf ook wel een paar aanbevelen. :)

Bedankt alvast!
Kan je wat pb sturen
Heb zelf totaal nog geen ervaring in tilburg
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan