Algemeen Marokko

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Meknes is een enorme hoerenstad. Elke aanwezige vrouw in een discotheek is een hoer. Echt letterlijk. Kosten enkele jaren geleden voor de duurdere 150 euro. En als je half uurtje erbuiten de bergen in rijd kun je voor een tientje een heerlijke 18 jarige scoren. Of je wordt geript. Je kunt het risico nemen, of niet nemen.
Ik ga aanstaande december 3 weken naar marokko. Naar een klein vissersdorpje. 15km verderop zit een stad vol hoeren en zal een scooter huren of kopen en ermee de boel gaan verkennen

Wat neem ik mee? Geld, m'n paspoort, kamagra en een harde. Dat is het plan.
kan je me eens zeggen welke dorpen dat zijn in Meknes, ben zelf afkomstig uit meknes (ouders) en ga daar jaarlijks naartoe, zou handig zijn moest ik weten waar ik moet zoeken
 
Ik heb me altijd prima vermaakt in Club 555 aan de boulevard. Tegenover zit Ramada hotel waar je zonder gezeik een kamer kunt boeken met je meisje.
Ik heb foto's gezien van die tent. Sodom en Gomorra daar. Maar is dat niet een tent voor mensen van twintig tot dertig? Kun je daar als veertiger of vijftiger nog scoren?
 
Dat is heel Marokko toch 😂
Heel Geuzenveld en Overvecht zit daar hun "zuur verdiende" centjes weg te gooien.

Niemand die je daar lastig valt, iedereen weet waar je voor komt.
Dat is niet helemaal waar... Je moet wel uitkijken met de moslim politie en weg blijven in de ramadan. Er is een wet veranderd en uiteindelijk blijft het verboden.
 
Die club 555 zit al dik tien jaar niet meer aan de boulevard….aan de boulevard zijn alle nachtclubs weggehaald en op een andere locatie neergezet
die zit er wel nog steeds. Alleen je ziet hem vanaf de straat niet meer. Alle clubs zijn verplaatst naar beneden. Als je over de boulevard loopt, sta je eigenlijk bovenop die clubs. Als je op het strand staat, dan zie je ze.

Vanaf de parkeergarage kan je naar binnen, of vanaf de "strand zijde".
 
Terug
Bovenaan Onderaan