Algemeen Marokko

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@NomenNescio12345 Seks buiten huwelijk is niet strafbaar in Marokko. Dit aspect heeft met cultuur/geloof te maken (lees Islam). Er zijn heel wat meiden in Marokko die liberaal zijn en ook heel veel die conservatief zijn. Laatstgenoemden willen hun maagelijkheid pas verliezen bij het huwelijk. Begrijp mij ook niet verkeerd; een meid die liberaal is, duikt ook niet meteen het bed in na twee dates, of in een relatie van 1 jaar. Het is een lastige vraag om antwoord daarop te geven. Het ligt er aan wat voor meid het is. Tip: kijk naar haar familie en stel gewoon vragen uit interesse naar haar familie. Je krijgt dan een beeld met wat voor type meid je te maken hebt. Als het iemand is die uit een conservatieve familie komt, dan zou ik zeggen ... was me waar genoegen, ik ga verder.

Ja veel vrouwen scheiden. Dat kan twee redenen hebben. 1) Man bedriegt (gebeurt geregeld overigens). Je bent in Marokko ook als man een prooi voor andere vrouwen. Het is daar een totaal andere wereld dan hier. Als ik in een cafe zit en ik zie een leuke meid verder op zitten en als we even oogcontact hebben, geloof me binnen paar minuten heb ik haar nummer en ons volgende afspraak staat al vast. Ze zijn daar open.
2) Vrouwen zijn ook golddiggers (kijk uit als EU-burger). Man raakt helemaal verliefd, gaat trouwen volgens de Islamitische wet daar en is feitelijk gehuwd, tot dat er iets gebeurd wat de man totaal niet aanstaat of vrouw is bezig met iemand anders.
Leeftijd verschilt ... kan vanaf 23 jaar zijn t/m 50 jaar.

Naar Marokko kan je wel goedkoop gaan, gewoon Transavia in de gaten houden. In deze tijd (covid-19) raad ik je af om te gaan. Alles gaat dicht om 21.00u en de besmettingen zijn nog best hoog daar. Kortom er is dan weinig te beleven. Je moet ook niet in de periode gaan van Ramadan en Offerfeest.
DVP in Marokko varieeren in prijzen. Je hebt ze vanaf MAD 50 t/m MAD 2000 (MAD is Marokkaanse Dirham - MAD 100 is ongeveer EUR 9,70).
Ja, vijftig dirham, is geen typfout. In de bergen heb je ze echt, Voor EUR 5 kan je al krikken met een beauty. In de plaatselijke clubs gaan prijzen al snel vanaf de MAD 1000, maar (dikke komma) laat je niet wijsmaken. Met flink onderhandelen krijg je een meid mee voor MAD 700. En het beste wat je kan doen is haar telefoonnummer nemen en volgende dag (overdag) afspreken en zeggen dat je MAD 400 geeft. Vaak gaan ze er gewoon mee akkoord.

En als laatste, in Marokko kan je ook een normale meid mee scoren. Gewoon even je charmes in gooien, haar laten lachen, wees aardig en lief en als je eigen appartement hebt, dan kan je dr meenemen. Hotel moet je niet nemen, je kan geen gasten meenemen in hotels. Het is daar niet net als hier.
 
@NomenNescio12345 onder strafbaar versta ik dat je het meisje tegen d'r zin sex mee heb, of verkracht. De politie zal heus niet elke appartement in de late avonden ff grondig doorzoeken wat er gebeurt. Alles wordt gedoogd in Marokko, geloof mij. Ik heb zelfs jaren geleden een meid in een auto meegenomen en die wilde mij pijpen en ik zei nee doe maar condoom er op en ze begon stennis te schoppen. Vriend van mij kwam erbij en voordat ik t wist was de Surete Police er (wit busje). Nou wij hebben die gasten geld gegeven om de boel te vergeten en dat deden ze ook. We gingen toen ook weg zonder schrammetje. Vriend was b.t.w. Marokkaans, dus dat was wel een voordeel. Als toerist sta je best sterk in Marokko, want je kan altijd doen dat je in de val ben gelokt door t meisje. De DVP daar worden openbaar wel opgepakt. Die link die je stuurde moet je echt met een korreltje zout nemen hoor.
 
@warluigi
Ja precies, in de praktijk valt het allemaal mee begrijp ik. Ben het ook met je eens natuurlijk dat het niet strafbaar zou moeten zijn. Maar ik zou me er toch niet prettig bij voelen. Gecombineerd met andere overwegingen houd ik het dan toch liever bij NL en de Marokkaanse dames hier soms. Maar ieder zijn eigen afweging natuurlijk :)
 
Artikel 490 van het Marokkaanse Wetboek van Strafrecht:

Article 490
Sont punies de l'emprisonnement d'un mois à un an, toutes personnes de sexe différent qui, n'étant pas unies par les liens du mariage, ont entre elles des relations sexuelles.
Heterosex buiten het huwelijk wordt gestraft met opsluiting van 1 maand tot 1 jaar.

Of het allemaal zo strikt wordt opgespoord en vervolgd is natuurlijk een ander verhaal.

Ik merk op dat in Marokko prostitutie niet strafbaar is. Dat is ook niet nodig omdat artikel 490 Strafwetboek alle buitenhuwelijke sexuele relaties al strafbaar stelt.
 
Laatst bewerkt:
@Avensis10 en @Pattayamarrak
Ik ben even aan het rondkijken voor goedkope vluchten naar Marokko en botste op Nador en Fez.

Ik ben vooral op zoek naar de niet professionele studentes via bv. tinder en daarnaast mss ook een massage uitproberen.
Wat is je mening over Nador en Fez, welke van de 2 raden jullie het meeste aan? Tips?

Ik ben enkel nog maar in Marrakesh geweest.
 
Laatst bewerkt:
@Avensis10 en @Pattayamarrak
Ik ben even aan het rondkijken voor goedkope vluchten naar Marokko en botste op Nador en Fez.

Ik ben vooral op zoek naar de niet professionele studentes via bv. tinder en daarnaast mss ook een massage uitproberen.
Wat is je mening over Nador en Fez, welke van de 2 raden jullie het meeste aan? Tips?

Ik ben enkel nog maar in Marrakesh geweest.
Nador? Weet je wel waar je aan begint?
Nador is echt een conservatieve stad en regio waar je zeker geen dingen kunt doen die je wilt doen. Dan kan je beter regio Casablanca gaan. Maar om in deze tijd (lees Covid) naar Marokko te gaan lijkt mij onverstandig.
 
Nador? Weet je wel waar je aan begint?
Nador is echt een conservatieve stad en regio waar je zeker geen dingen kunt doen die je wilt doen. Dan kan je beter regio Casablanca gaan. Maar om in deze tijd (lees Covid) naar Marokko te gaan lijkt mij onverstandig.

Een vriend van me zit nu in Marrakesh (niet voor onze hobby) en heeft vooralsnog geen problemen.

Edit: als belg kan je wel nog gewoon rechtstreeks vanuit België vliegen naar Marokko en we spreken ook frans (helpt indien je in contact komt met de politie). Verder is er gisteren in het nieuws gekomen dat Marokko de avondklok afschaft en het heel traag maar zeker terug richting "normaal" aan het gaan is. Je moet je corona vaccinatie bewijs hebben en mondmaskers dragen op openbare plaatsen, that's it I guess?
 
Laatst bewerkt:
Nador is het Staphorst van Marokko en die zitten echt niet te wachten op wandelaars.
Berbers en rif rifgebieden vooral mijden als je geen problemen wilt hebben.
Je kunt beter heel dat land vermijden. Marokko is langzaam op weg naar het Mexico van Noord-Afrika te worden. Drugsbendes met kapmessen/wapens, drone strikes, onthoofdingen van westerlingen op video en toeristen die op straat vermoord worden.

https://www.timesofisrael.com/israeli-stabbed-to-death-in-moroccan-city-of-tangier/

Tegenwoordig heel normaal daar en dat bereikt hier niet de mainstream media. Het gaat van kwaad tot erger. Verschillende terroristische organisaties hebben opgeroepen om aanslagen te plegen of executies zoals de twee dames twee jaar terug.

https://www.moroccoworldnews.com/20...alls-for-terrorist-attacks-on-moroccan-cities

https://new.in-24.com/world/309349.html
 
Je kunt beter heel dat land vermijden. Marokko is langzaam op weg naar het Mexico van Noord-Afrika te worden. Drugsbendes met kapmessen/wapens, drone strikes, onthoofdingen van westerlingen op video en toeristen die op straat vermoord worden.

https://www.timesofisrael.com/israeli-stabbed-to-death-in-moroccan-city-of-tangier/

Tegenwoordig heel normaal daar en dat bereikt hier niet de mainstream media. Het gaat van kwaad tot erger. Verschillende terroristische organisaties hebben opgeroepen om aanslagen te plegen of executies zoals de twee dames twee jaar terug.

https://www.moroccoworldnews.com/20...alls-for-terrorist-attacks-on-moroccan-cities

https://new.in-24.com/world/309349.html
Bedankt voor de info. Waar rook is, is vuur. Gelukkig had ik nog niets geboekt :cool:
Wel jammer, ik vond mijn tijd in Marrakesh 3j geleden geweldig.
 
Bedankt voor de info. Waar rook is, is vuur. Gelukkig had ik nog niets geboekt :cool:
Wel jammer, ik vond mijn tijd in Marrakesh 3j geleden geweldig.
Marokko investeert enorm veel in veiligheid en bied ook geen toegang voor vluchtelingen.
Veel kapitaal krachtige mensen uit midden oosten investeren in vastgoed in Marokko en als je geld hebt is in Marokko alles te koop.
Corona heeft hard toegeslagen onder bevolking en de armoede is groter geworden.
De koning doet zijn best en heeft op verschillende plekken nieuwe ziekenhuizen neer gezet en vervolgens zijn er grote bedrijven die daar fabrieken gebouwd hebben voor productie. In Tanger wordt een haven gebouwd en dat kost 500 miljoen Doller.
Ze hebben daar iets minder last van stikstof en er in op moment een nieuw windmolen park in aanbouw.
Tuurlijk zal er altijd wat gebeuren, maar dat heb je hier ook..... maar de strafmaat is daar veel hoger en de politie heeft iets meer te vertellen dan hier en daar wordt niet bezuinigd.
 
Marokko investeert enorm veel in veiligheid en bied ook geen toegang voor vluchtelingen.
Veel kapitaal krachtige mensen uit midden oosten investeren in vastgoed in Marokko en als je geld hebt is in Marokko alles te koop.
Corona heeft hard toegeslagen onder bevolking en de armoede is groter geworden.
De koning doet zijn best en heeft op verschillende plekken nieuwe ziekenhuizen neer gezet en vervolgens zijn er grote bedrijven die daar fabrieken gebouwd hebben voor productie. In Tanger wordt een haven gebouwd en dat kost 500 miljoen Doller.
Ze hebben daar iets minder last van stikstof en er in op moment een nieuw windmolen park in aanbouw.
Tuurlijk zal er altijd wat gebeuren, maar dat heb je hier ook..... maar de strafmaat is daar veel hoger en de politie heeft iets meer te vertellen dan hier en daar wordt niet bezuinigd.
En weet je iets over de recente berichten over "oproep tot terreur" acties door de groep "Polisario", zoals in de link van bert_78 hierboven?

Ik wil niet die blanke west-europese toerist zijn die tijdens een terrasje, een busrit of in de luchthaven een bomaanslag of iets dergelijk moet meemaken.. Of waar uit het niets een terrorist een mes of geweer bovenhaalt.. Ik weet het, het is doemdenken en het kan ook in Brussel of Amsterdam gebeuren, maar je begrijpt waar ik naartoe wil :)

 
En weet je iets over de recente berichten over "oproep tot terreur" acties door de groep "Polisario", zoals in de link van bert_78 hierboven?

Ik wil niet die blanke west-europese toerist zijn die tijdens een terrasje, een busrit of in de luchthaven een bomaanslag of iets dergelijk moet meemaken.. Of waar uit het niets een terrorist een mes of geweer bovenhaalt.. Ik weet het, het is doemdenken en het kan ook in Brussel of Amsterdam gebeuren, maar je begrijpt waar ik naartoe wil :)

Dan gaat u toch ergens anders naar toe...
Niet moeilijk allemaal.
 
Marokko investeert enorm veel in veiligheid en bied ook geen toegang voor vluchtelingen.
Veel kapitaal krachtige mensen uit midden oosten investeren in vastgoed in Marokko en als je geld hebt is in Marokko alles te koop.
Corona heeft hard toegeslagen onder bevolking en de armoede is groter geworden.
De koning doet zijn best en heeft op verschillende plekken nieuwe ziekenhuizen neer gezet en vervolgens zijn er grote bedrijven die daar fabrieken gebouwd hebben voor productie. In Tanger wordt een haven gebouwd en dat kost 500 miljoen Doller.
Ze hebben daar iets minder last van stikstof en er in op moment een nieuw windmolen park in aanbouw.
Tuurlijk zal er altijd wat gebeuren, maar dat heb je hier ook..... maar de strafmaat is daar veel hoger en de politie heeft iets meer te vertellen dan hier en daar wordt niet bezuinigd.
Jongens niet om te slijmen, want ik heb geen aandelen in medewandelaars :ROFLMAO: maar als het om Marokko gaat kun je het beste afgaan op wat Avensis en Pattayamarak zegt. Dat zijn onze Marokko experts met de meest nieuwe en ware info.

Het advies van de Amerikaanse, Engelse en Australische inlichtingendienst is om sterk rekening te houden met terroristische aanslagen en het gebied te vermijden:


Meerdere terroristische organisaties (Polisario) hebben recent opgeroepen tot terroristische acties (vanwege het conflict in de Westelijke Sahara):
In an audio recording sent to the Middle-East news outlet, Al-Jazeera, Al-Sahrawi urged jihadists to begin "targeting Western tourists present at different resorts throughout Morocco." The terror attacks were targeting security headquarters, security officials, and public spaces that are populated by both Moroccans and foreign citizens alike.


Dezelfde terroristische organisatie had een aantal jaren geleden twee Deense dames onthoofd en aantal toeristen in het zuiden met kapmessen vermoord(filmpjes staan op internet). Een paar weken terug is een Israëlische toerist vermoord en een Amerikaanse toerist verwond.
 
Dezelfde terroristische organisatie had een aantal jaren geleden twee Deense dames onthoofd en aantal toeristen in het zuiden met kapmessen vermoord(filmpjes staan op internet). Een paar weken terug is een Israëlische toerist vermoord en een Amerikaanse toerist verwond.
Bert, is het zeker dat dit een IS-cel was die die studentes onthoofd had? De daders stelden dat het een aanslag was uit naam van de terreurbeweging Islamitische Staat. Die beweging heeft echter nooit de verantwoordelijkheid voor deze moorden opgeëist. Opvallend, omdat IS normaal gesproken graag inspringt op claims van radicale mannen die uit naam van de terreurgroep aanslagen pleegt. (Bron: AD 31-10-19) Die drie kerels zijn toen allemaal terdoodveroordeeld
 

Marokko weert internationale vluchten

Marokko weert de komende twee weken alle buitenlandse vluchten, om de verspreiding van de omikronvariant tegen te gaan.
De maatregel gaat morgen om 23.59 uur in en geldt voor alle inkomende passagiersvluchten, meldt de Marokkaanse overheid. Of Marokko ook eigen onderdanen niet laat terugvliegen, is nog niet duidelijk.
Israël heeft eerder een inreisverbod voor buitenlanders ingesteld in een poging de verspreiding van de omikronvariant van het coronavirus te stoppen. Ook die maatregel geldt in ieder geval voor twee weken.
 
Hou er maar rekening mee dat een vakantie voor de ongebonden penis voorlopig nog ver weg is.
Ondertussen spaar ik mij een ongeluk en als het moment daar is.... ook eens flink van ga nemen.
 
@Avensis10 en @Pattayamarrak
Ik ben even aan het rondkijken voor goedkope vluchten naar Marokko en botste op Nador en Fez.

Ik ben vooral op zoek naar de niet professionele studentes via bv. tinder en daarnaast mss ook een massage uitproberen.
Wat is je mening over Nador en Fez, welke van de 2 raden jullie het meeste aan? Tips?

Ik ben enkel nog maar in Marrakesh geweest.

Fez is een geweldige wandel stad, zal er hopelijk morgen uitgebreid over schrijven.
 
Klopt helemaal
En weet je iets over de recente berichten over "oproep tot terreur" acties door de groep "Polisario", zoals in de link van bert_78 hierboven?

Ik wil niet die blanke west-europese toerist zijn die tijdens een terrasje, een busrit of in de luchthaven een bomaanslag of iets dergelijk moet meemaken.. Of waar uit het niets een terrorist een mes of geweer bovenhaalt.. Ik weet het, het is doemdenken en het kan ook in Brussel of Amsterdam gebeuren, maar je begrijpt waar ik naartoe wil :)


Die roepen al sinds 1970 dat ze wat gaan doen maar tot op heden is het er nog niet van gekomen, gaat ook nooit gebeuren. In Marokko heb je overal altijd politie posten voor je een stad binnen komt. Zo veilig als dat ik me in Marokko voel; zo veilig voel ik me niet in Europa.
 
Hou er rekening mee, als de koning het luchtruim sluit... dan kom je niet meer terug. Ook de boten liggen dan stil. Die koning heeft daar veel meer te vertellen dan die vogel hier.
Het land staat op oranje en als je alleen een vlucht boekt... dan wordt je ook niet meer opgehaald.
Beter gezegd.... je zoekt het maar uit.
Dit risico ga ik niet nemen... ik wacht wel even.
 
Terug
Bovenaan Onderaan