Marokko

Rony80

Meubelstuk
Oudgediende
5 jul 2021
2.891
3.310
Toch is dat niet echt goedkoop, hoor, jongens. Ik heb me hier laten pijpen voor 90 inclusief massage. Dan kruipen die prijzen naar Nederlandse tarieven. Voordeel wel dat het allemaal mooie, jonge meiden zijn.
maar ik denk dat Marokko ook niet echt goedkoop is, als het op sex aan komt, in ieder geval wel een flink stuk duurder dan bijvoorbeeld Thailand, waar je voor € 90,00 makkelijk een meid voor 3 dagen hebt.

• Leuk
Waarderingen: Betrouwbaar

BigBenny

Moderator
Forumleiding
Oudgediende
5 jul 2021
769
1.335
63
de Metropool (al de rest is parking)
Thailand, waar je voor € 90,00 makkelijk een meid voor 3 dagen hebt.
90 Eur is ongeveer 3300 Thai baht. Dat is een "Long time" (dwz de ganse nacht) inbegrepen de bar-fine, als je goed kan onderhandelen.

Drie dagen voor 90 EUR is een tarief dat waarschijnlijk nog van tijdens de Vietnam-oorlog dateert. Of het gaat over een tandeloze grootmoeder. Wel leuk om je door haar te laten pijpen.

• Haha

Rony80

Meubelstuk
Oudgediende
5 jul 2021
2.891
3.310
90 Eur is ongeveer 3300 Thai baht. Dat is een "Long time" (dwz de ganse nacht) inbegrepen de bar-fine, als je goed kan onderhandelen.

Drie dagen voor 90 EUR is een tarief dat waarschijnlijk nog van tijdens de Vietnam-oorlog dateert. Of het gaat over een tandeloze grootmoeder. Wel leuk om je door haar te laten pijpen.
Absoluut niet Benny, daar zijn genoeg dames voor te vinden die voor € 90 3 dagen met je mee gaan.

Rony80

Meubelstuk
Oudgediende
5 jul 2021
2.891
3.310
Absoluut niet Benny, daar zijn genoeg dames voor te vinden die voor € 90 3 dagen met je mee gaan. Misschien is dat voor een 63 jarige man anders, maar voor jonge gasten is dat helemaal niet gek, Er zijn er genoeg die voor 1000 bath de hele dag bij je blijven, alleen je moet ze weten te vinden.

Pippi Langkous

Stamgast
19 jul 2021
735
1.065
Dat was in totaal een uur. Massage plus mondelinge finish. Dat was een geblondeerde Chinese dame. Ik denk dat heel veel wandelaars wel weten over wie ik het had. Maar ja, dus geen strakke Marokkaanse twintiger.

Pattayamarrak

Newbie
Oudgediende
5 jul 2021
19
27
Behoorlijke tijd voor werk in het buitenland gezeten waar ik op de 1 of andere manier niet op het forum kon komen, vandaag m’n ticket geboekt vanaf 27 september tot eind oktober naar marrakech. Mocht er iemand toevallig ook zijn; altijd leuk om samen op stap te gaan.

• Haha

Hans K. K.

Newbie
7 jul 2021
14
3
Behoorlijke tijd voor werk in het buitenland gezeten waar ik op de 1 of andere manier niet op het forum kon komen, vandaag m’n ticket geboekt vanaf 27 september tot eind oktober naar marrakech. Mocht er iemand toevallig ook zijn; altijd leuk om samen op stap te gaan.
Ik ga begin december naar Marrakech! dan be je al in NL (lol)!

AlexMurphy

Newbie
29 sep 2022
1
0
Ik ben zelf twee keer in Marokko geweest. Beiden keren voor werk, beiden keren de kans gehad om toch even te wandelen.

De eerste keer was het raak in Casablanca. Daar zit een uitgaansgebied 'Ain diab' , daar is het zeker scoren. In een vreemde tent terecht gekomen, soort louche stripclub vol pooiers en hoeren. Paar biertjes verder toch met een dame mee naar huis geweest. Zeer sketchy.

Tweede keer was het raak in Tanger. Waren er buiten het toeristen seizoen, liepen over de boulevard en hadden zin in een wandel. Na een lange tijd doelloos ronddwalen zijn we op de muziek uit een hotel afgekomen. Veel van die hotellen hebben op de begane grond een 'discotheek'. Eenmaal binnen was het weer raak: louche tent vol DVPs, die je mocht pakken MITS JE VOOR DE HOOFDPRIJS EEN HOTELKAMER BIJBOEKT.

In beide gevallen teveel betaald. Verder mocht alles. Als je niet uitkijkt hang je m er zelfs zonder jas in.