WHEM Martha nu Bodegraven maar eerst Woerden en Gouda.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hier iets over haar en andere dame te vinden.

 
Ben er pas geweest, beetje standaard date.
Even pijpen met cd. Daarna klimt ze er bovenop en rijd ze je klaar.
Ziet er leuk uit en is aardig maar is voor mij eenmalig
Ze zit nu weer in Bodegraven. Echt met condoom gepijpt? Omdat jij dat met condoom willen of zij? Op haar adv staat pzc, in mond klaarkomen of op gezicht klaarkomen. Ooit trio met haar en Tania gehad en toen wel zonder gepijpt. Zelf vindt ik haar pijpen niet zo goed als Tania idd maar dat is persoonlijk smaak

Nog niet een alleen met haar gedate wel interesse als ze wel aan pzc doen in ik haar mondje mag vullen.
 
Er zijn er heel wat dames die van alles aanbieden maar ter plekke ineens niet meer kan of meer geld vragen .
Maar is heb niks gezegd toen ze het condoom pakte dus weet niet of ze het zonder zou doen als ik het zou vragen.
Bij binnenkomt lag er ook een vent op de bank dus was toch niet geheel op mijn gemak.
 
Er zijn er heel wat dames die van alles aanbieden maar ter plekke ineens niet meer kan of meer geld vragen .
Maar is heb niks gezegd toen ze het condoom pakte dus weet niet of ze het zonder zou doen als ik het zou vragen.
Bij binnenkomt lag er ook een vent op de bank dus was toch niet geheel op mijn gemak.
Wtf 😳 dat er vaak wel andere in huis bent vindt ik niet zo erg (soms andere meisjes of huisbaas als ze samen wonen), maar dan het liefst niet onder ogen (niet erg als meisjes zijn hehehe)
Discretie belangrijk voor me als ik op stap gaat - hahaha. Was jouw bezoek in Bodegraven of Dieren?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan