Recensie Tania & Martha, Voorburg 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PijotrKuttr

Newbie
11
15/08/21
2
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/3198815-tania https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/3412466-martha
Totale kosten (in euro)
260
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb vandaag van deze twee dames kunnen genieten. WOW!! Best trio in town indeed. Allebij zijn super lekker. Ze hebben me in Voorburg ontvangen. Maklijk een afspraak kunnen maken en bij deur door Tania ontvangen. Ze is en echt lekker ding - mooi vrouw met donker haar en lekker lichaam. Haar vriendin Martha is ook een echt lekkerding. Mooi apartement, en na snel dusch kamer in. Ik gaan niet al te veel vertellen maar kan wel zeggen pijpen was zalig - zonder condoom en twee dames heb mijn jongeheer een beurt gegeven die hij nog nooit heb gehad. Zoenen bracht me in het wolke en allebij dames zijn echt genieters. Lekker zoete kutjes die ik mocht likken - ze hebben echt van genoten en heb me een neukbeurt gegeven dat ik niet snel gaan vergeten. Meisjes jullie zien me zeker weer terug - wil beide zeker een keer solo nemen, Martha you are amazing and I love you wonderful natural tits see you tomorrow, Tania you are amazing and wonderful body see you on Saturday. Girls let's do the trio again Sunday 🥰🥰🥰😘😘😘😋😋😋😋
 
Beste mannen ik ben Zuid Afrikaans dus sorry dat mijn Nederlands niet puur genoeg voor jullie zijn. De twee dames in kwestie kan helemaal geen Nederlands dus ik lag mezelf in een papie dat jullie denk zij hebben hun eigen review geschrijven 🤣🤣 maar tja hoef niet te gaan hoor ik wou maar net mijn eerste review hier neerzetten
 
Gisteren bij deze dames een trio geboekt. Tania eerder ontmoet. Was toen niet spectaculair. Uurtje geboekt. Martha bleek een aardig mens met best wel mooie borsten. Stukje kleiner dan de boomlange Tania (schat 1.85).

Mijn beffen werd door beiden gewaardeerd, maar de met de 'dankbaarheid' kwam ik niet zo heel ver.

Samen pijpen wat matig. Tania redelijk, maar Martha beheerst de techniek echt niet voldoende en ging veel te snel op trekken over. En na 10 minuten werd er al met een condoom gewapperd. Aangegeven dat ik daar nog lang niet aan toe was. Idem bij een tweede aandringen kort daarna. Na 40 minuten uiteindelijk in de mond van Tania klaargekomen terwijl Martha met mijn ballen bezig was.

Daarna nam Tania onmiddellijk haar mobieltje ter hand en was het dus duidelijk 'over en sluiten'. Aangegeven dat ik toch echt voor een uur had geboekt (260), maar de pret was er toen wel vanaf. Zeker geen aanrader aldus!
 
Gisteren bij deze dames een trio geboekt. Tania eerder ontmoet. Was toen niet spectaculair. Uurtje geboekt. Martha bleek een aardig mens met best wel mooie borsten. Stukje kleiner dan de boomlange Tania (schat 1.85).

Mijn beffen werd door beiden gewaardeerd, maar de met de 'dankbaarheid' kwam ik niet zo heel ver.

Samen pijpen wat matig. Tania redelijk, maar Martha beheerst de techniek echt niet voldoende en ging veel te snel op trekken over. En na 10 minuten werd er al met een condoom gewapperd. Aangegeven dat ik daar nog lang niet aan toe was. Idem bij een tweede aandringen kort daarna. Na 40 minuten uiteindelijk in de mond van Tania klaargekomen terwijl Martha met mijn ballen bezig was.

Daarna nam Tania onmiddellijk haar mobieltje ter hand en was het dus duidelijk 'over en sluiten'. Aangegeven dat ik toch echt voor een uur had geboekt (260), maar de pret was er toen wel vanaf. Zeker geen aanrader aldus!
Misschien was je gewoon niet hun type ;) 40min pijpbeurt waarschijnlijk zwaar op kaakbeen voor de dames geweest. Heb jij dan niet geneukt??? Als ik de dames zou zijn dan had ik je niet langer dan 20min volgehouden dus vindt dat ze dit wel aardig had kunnen volhouden 🤣🤣🤣😂

Heb inmiddels 2x trio gehad en ik vindt zelf 130€ all in we if dus heb ieder een tip van 50€ gegeven (vooraf).

Dat samen met goeie bed beurt vooraf heeft hun in vlamme gehad - Martha tongzoende als een droom and Tania liet me haar twee neuken. Cadeautje van 3 keer klaarkomen en 15-20min na afgesproken uur deur uit.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan