Recensie Tania & Savannah (4handen), Nijvel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

VVD914

Stamgast
355
10/12/21
305
11
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://old.quartier-rouge.be/prive/massage/masseuse-tantra-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vroeger was Doornik écht een topstreek met op een bepaald moment 4 adressen waar je terecht kon voor massages van ongelofelijke kwaliteit. De twee die ik van de 4 mocht ervaren zijn er vandaag jammer genoeg niet meer. Bij de andere twee nog niet in geslaagd om een afspraak te maken.

Het was al enorm lang geleden dat ikzelf nog eens uitgebreid verwend kon worden door een masseuse (die geen intiem aanbied). Dus ik was al een tijdje aan het uitkijken naar een ervaring om zelf terug nog eens te kunnen ontvangen. Op youppie kwam ik een paar recensies tegen van Tania en Savannah en mijn interesse was direct gewekt. Een bijkomende bonus was de 4 handen massage wat dus een nieuwe ervaring ging zijn.

Plaats van afspraak was een modern Ibis-hotel dus lekker discreet. Even aankloppen en binnen. Na een korte introductie gingen de kleren uit en de ogen kregen al wat voor de kost. Beiden vrouwen hebben heel aantrekkelijke lijnen. Eerst ben ik dan met Tania de douche ingegaan waarbij we elkaar kort ingezeept hebben. Daarna kon ik plaatsnemen op het bed en kon de massage beginnen. Ruimte was warm maar ze hadden ook nog een extra warmtebron mee en er was ook achtergrond muziek.

Eerst plaats genomen op de buik en Tania & Savannah gingen mijn achterzijde bewerken. Een vervelend kenmerk van mezelf is dat ik steeds probeer te visualiseren hoe bepaalde aanrakingen gebeuren. Wanneer dat gebeurd dan kan ik natuurlijk niet volledig ontspannen. Maar dat was hier het geval niet. Vooreerst omdat het nu ging om vier handen en omdat het gewoon te lang geleden was voor mij om te ontvangen. Als ik niet kan volgen dan kan ik me volledig laten wegglijden in het genot van de aanrakingen en dit was hier het geval.

Daarna kon ik me omdraaien en was de voorzijde aan de beurt. Hier kon ik me uiteraard niet inhouden om op bepaalde moment mijn ogen te openen om beide vrouwen te kunnen aanschouwen. Beste moment van de massage was als ik aan elke zijde een masseuse had die mijn benen aan het masseren waren terwijl ik een fameus zicht had op hun rug en achterwerk!! Voor de finale nam Tania plaats tussen mijn benen en Savannah positioneerde zich aan het hoofdeinde van het bed, met mijn hoofd tussen haar benen. Ik ga niet in detail treden om spoilers te vermijden maar dat hoogtepunt was toch wel iets wat ik serieus kon appreciëren. Je mag beiden respectvol aanraken maar ik was gewoon teveel aan het zweven om daarmee bezig te zijn. Gelukkig heb ik die extra dimensie toch mogen beleven want beiden hebben beurtelings mijn handen vastgenomen om deze op hun lichaam te brengen waarbij ik dan toch ook zelf nog wat heb kunnen masseren 😋. Wat hun ook siert is dat ze dit steeds gedaan hebben op de juiste momenten zodat je niet ontploft op het verkeerde moment. ;)

Ook wanneer de climax achter de rug is dan stopt de massage niet abrupt. De aanrakingen blijven doorgaan en op het einde lagen ze beiden in mijn armen 🤗

Eens uit het bed en mijn evenwichtsgevoel terug was kon ik in de douche met Savannah.

Ik zal hier zeker nog terugkeren en kruis mijn vingers dat ze niet snel stoppen!
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan