Recensie Juul, Massagewereld, Nijmegen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Trekvogel123

Wandelaar
64
23/09/23
157
5
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/juul/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enige tijd geleden voor het eerst bij Juul geweest. Bij aankomst op de kamer trof ik een vrolijke en spontane dame aan die me gelijk goed beetpakte. Een knuffel en een zoen en het was meteen gezellig. Zoals in de advertentie staat is ze niet de mooiste, jongste of slankste masseuse. Dat blijft altijd een onzekerheidje wanneer je voor het eerst met iemand afspreekt. Wel stelt ze je meteen op je gemak, complimenteert je en laat je je echt welkom voelen.
We begonnen met samen douchen waarbij de voorpret meteen al begon. De handen begonnen bij mijn nek en rug maar vonden al snel hun weg naar mijn billen, en speels gingen ze er al tussendoor. Daarna heb ik me omgedraaid terwijl ze mijn stijve penis eens goed te grazen nam om in te schatten wat ze te doen had dat uur. Het masseren gecombineerd met knuffelen was plagerig op een fijne manier.
Door naar het bed. Ze begon bij mijn onderbenen en meteen was het merkbaar dat ze (naar eigen zeggen) gediplomeerd masseuse was voordat ze de overstap naar erotische massages maakte. De massage van mijn benen was echt de beste die ik ooit gehad heb. Daarna wist ze de weg naar mijn billen wederom wist te vinden waarbij ze ook alvast speels mijn gevoelige plekje meepakte. Daarna een lekkere massage van mijn rug(gengraat), schouders en nek.
Toen was het tijd om om te draaien. Speels klom ze bovenop me en wisselde Russisch af met zachte woordjes in mijn oor, iets waar ik wel van houdt. Uiteindelijk kwam ze dan aan bij mijn penis. Het feit blijft dat iedere masseuse toch een eigen manier van masseren heeft, maar die van Juul was toch wel erg intens, geil en uniek. Snel en langzaam, hard en zacht, ballen en penis, alles werd met een speelse geilheid afgewisseld.
Uiteindelijk kwam ze naast me liggen en terwijl ze met mijn tepel speelde trok ze me heerlijk klaar. Ik spoot behoorlijk (tot hilariteit van Juul) maar dat was haar eigen schuld zei ik maar :p
Daarna lekker afgespoeld onder de douche en nog wat nagepraat.
Als je niet persé het jongste, knapste, slankste ding wilt dan heb je aan Juul gewoon een hele goeie. Prima!
 
Terug
Bovenaan Onderaan