Recensie Fleur, Massagewereld Nijmegen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Achterhoeker

Wandelaar
25
20/04/22
31
7
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/fleur/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren sinds lange tijd weer eens gemasseerd bij Massagewereld in Nijmegen. Uit het voorstellen gekozen voor Fleur, voor mij stak ze er echt bovenuit.
Fleur is echt een dame, knap, lang, intelligent en met een stout randje. Leeftijd schatten is moeilijk, maar ik ben al een hele tijd niet meer van dat piepjonge. Ik zou denken halverwege de 30, en hoop haar daarmee niet te beledigen.

Onder de douche waarschuwde ze me al dat ze nogal knuffelig is. Nou, dat heb ik geweten. Ook laat ze dat stoute randje meteen zien bij het wassen. Heerlijk opgewarmd op het massagebed terecht gekomen. Scheutig met olie en geknuffel heeft ze me heerlijk gemasseerd en verder opgewarmd met erotische aanrakingen. Bij het masseren zoekt ze ook echt de spieren op, het is niet alleen maar een beetje wrijven.

Na het omdraaien vroeg ze of ik goed lag. "Jazeker, en het ligt ook wat beter dan daarnet, want ik herstel nog van gekneusde ribben". Ze vond dat ik dat eigenlijk aan het begin had moeten vertellen, maar ik had besloten om te kijken hoe het zou gaan, en het ging prima. Bij body-to-body vroeg ze heel attent of het ging en het niet te zwaar was, maar het ging prima. Gaanderweg ging ze steeds wat verder qua erotiek, en ik werd redelijk gek van hoe ze me aankeek. Ze wist continue de suggestie te wekken dat ze me ieder moment gigantisch kon gaan zoenen. Uiteindelijk kroop ze knuffelend tegen mij aan en werkte mij naar een heerlijke ontlading toe.

Achteraf nog even rustig gelegen en gekletst voor we weer dingen douchen. Ik weet waar ik vaker heen moet, Fleur is echt geweldig...
 
Terug
Bovenaan Onderaan