Recensie Martina, Amsterdam (vh Eindhoven) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bramfinkelman

Wandelaar
33
29/10/24
43
14
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
16
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3022699-martina
Totale kosten (in euro)
150
Tijdje terug bij Martina langs geweest toen ze nog in Eindhoven was, communicatie ging snel en rechtstreeks met haar en na wat navigeeraanwijzingen van haar stond ik voor de deur, ze ziet eruit zoals op de foto's en werd met een dikke zoen onthaald. Na het papierwerk konden we meteen door naar het bed, ik merkte dat ze niet heel erg hard kon worden en dat was een beetje jammer tijdens het pijpen, het handje bleef er ook tussen want het was wat gevoelig. Na de switch werd het wat beter en ze kan prima pijpen, al hoewel al redelijk snel wou ze bare bovenop mijn paal gaan zitten, "you clean baby?" Ik ben zeker clean zei ik maar doe er sowieso maar jasje omheen, dat was geen probleem en schoof daarna diep haar kontje in terwijl ze bovenop zat, lekker geneukt en toen in doggystyle goed klaargekomen. Ik hoopte dat ze daarna mij nog zou neuken maar ze ging wat stilletjes op de bank zitten zonder initiatieg en toen heb ik me maar aangekleed. Ze heeft wel een lief klein hondje, toen die wat knuffelaandacht kreeg konden we nog wat kletsen en semi voldaan vertrokken.

Prima afspraakje voor 30min maar miste wat initiatief en passie aan haar kant, geen herhalingsgevaar.

Terug
Bovenaan Onderaan