WHEM Martina, Zwolle

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb afgelopen woensdag contact met haar gezocht om vandaag (vrijdagavond) een sessie van een uur te doen. Het contact verliep iets zakelijker dan ik verwacht had, maar dat heb je vaker bij meesteressen. Omdat ze aangaf een kleine aanbetaling nodig te hebben om zeker te zijn dat ik zou komen heb ik daarmee ingestemd. € 30,- is niet direct zoveel en als blijk van waardering deed ik daar niet moeilijk over.

De straat in Zwolle kreeg ik toen door wel door op de app en als ik daar vrijdagavond zou zijn, zou ik het huisnummer krijgen. Ik wacht nog steeds het huisnummer en ben na een kwartier wachten weer naar huis gegaan. Dik 60 kilometer voor niks gereden en zij heeft er € 30,- bij... Oftewel mooie advertentie maar dan de afspraak niet nakomen; dat is oplichting in mijn optiek.

Ik zou haar mijden, ook al heeft ze wel positieve reviews op kinky.

Hoe vaak moet er nog gezegd worden doe nooit maar dan ook nooit vooraf betalen 99,9% ben je dan zeker je geld kwijt 🤦‍♂️
En ja het is dan maar €30 euro maar als ze zo 10 klanten op een dag heeft tikt dat wel lekker aan

Terug
Bovenaan Onderaan