Recensie Masha, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

frostymnsss1

Wandelaar
Forumpionier
38
07/07/21
45
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1056110-masha
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs deze dame Dame bezocht.
Afspraak maken ging vrij soepel over whatsapp en ik had gevraagd of alles inbegrepen was. Haar antwoord was dat massage, pijpen zonder, tongzoenen, beffen, 69, deepthroat en meerdere hoogtepunten inbegrepen waren. Ik had ook gevraagd of ze een bepaalde lingerie aan kon doen. Dit was akkoord en ik was onderweg.

Eenmaal aangekomen kreeg ik een foto met instructies en vroeg ze of ik 5 minuten kon wachten. Ik ging dus een rondje lopen en vroeg of ze kon aangeven wanneer ze gereed was. 15 minuten na de afgesproken tijd was ik binnen.

Ze is de dame van de fotos maar die zijn natuurlijk wel wat opgeleukt. Ze heeft een knap gezicht met opgespoten lippen. Ze was wel wat voller dan ik had verwacht van de fotos. Ik zou het skinny fat noemen. Dun maar met vetjes.

Eenmaal op de kamer zag ik dat ze niet de lingerie aanhad waar ik om vroeg. Ik heb hierdoor het vermoeden dat ik met een tussenpersoon zat te appen.

Ze begon met een striptease wat leuk was. Hierna ging ze pijpen. Haar techniek was goed en ze probeerde af en toe diep te gaan maar ik zou het niet deepthroat noemen. Ik probeerde ook haar borsten te voelen maar dit 'kietelde' haar dus ik stopte maar. Hierna gingen we over na missionary en dit was heerlijk.

na de eerste ronde ging ik kort douchen en gingen we even praten. Man man man. Ze bleef maar doorgaan. Nonstop praten. Op een duur besefte ze het zelf en gingen we door na ronde 2. Dit was meer van hetzelfde en was gewoon lekker. Achter gaf ze me ook nog een massage.

Dus de seks was lekker. Maar alles erom heen kon beter. Volgens mij is ze ook nieuw in het vak want ze zei dat ze pas woensdag was aangekomen.
Voor mij geen herhalingsgevaar.

P.s. ze doet ook niet aan tongzoenen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan