WHEM Massage Helena Hasselt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb enkele maanden geleden afgesproken met Helena… klasse dame, ziet er nog zéér goed uit… massage van ee uur gekozen, ontspannend maar alleen jammer dat je haar niet mag aanraken … hoogtepunt is enkel handmatig, pijpen doet ze niet… leuk voor een keertje, herhalingsgevaar is klein…
 
Kan iemand iets meer vertellen over de massage zelf? Is er ook body2body of staat ze gewoon naakt naast de massagetafel je te masseren? Met tantra heft het waarschijnlijk ook niets te maken?
En is het een beetje een aangename dame?

Ik had er een tijdje terug telefonisch contact mee en eigenlijk was dat geen fijn gesprek. Amper informatie behalve dat het ontspannend was, wat ze blijkbaar wel belangrijk vond was of ik haar gevonden had via RL of via 2dehands. Toen ik vertelde dat ik haar via RL had gevonden hoorde ik haar al bijna denken "ah, jij bent dus zo ene!". Ik had de indruk dat de teneur ook veranderde. Toen ik informeerde naar parkeergelegenheid (wat ik altijd doe) voelde ik mij redelijk dom want "wie kent nu de weg niet in Hasselt", blijkbaar woont ze aan een bekend plein in Hasselt).
Misschien was het haar dagje niet maar ze kwam alvast heel hooghartig over. Of is het misschien zo een typisch Hasseltse bourgeois madam die thuis Frans praat omdat dat chique is?
Moeilijk gesprek maar om een of andere reden triggert ze mij, vandaar mijn bijkomende vragen.
 
Laatst bewerkt:
Staat naakt naast de tafel, massage is aangenaam maar niet super erotisch…brengt je wel heel geleidelijk aan naar
Een hoogtepunt.☺️ Ontvangt a h Dusartplein, is voldoende parking…vond haar zeer vriendelijk, beetje timide maar wel een aangename dame…
 
Bedankt @Danny , wordt zeer geapprecieerd. Misschien belde ik haar toen op een verkeerd of ongelukkig moment, of ik heb het totaal verkeerd ingeschat, telefoon is toch altijd helemaal anders dat in real life hé, en ja, ze kende mij natuurlijk niet.
Dan denk ik in de loop van volgende week eens af te spreken met haar, ik post dan wel mijn ervaring :)
 
Heb enkele maanden geleden afgesproken met Helena… klasse dame, ziet er nog zéér goed uit… massage van ee uur gekozen, ontspannend maar alleen jammer dat je haar niet mag aanraken … hoogtepunt is enkel handmatig, pijpen doet ze niet… leuk voor een keertje, herhalingsgevaar is klein…
Het is al even geleden natuurlijk maar heb je nog een idee wat de prijs was voor haar diensten
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan