WHEM Massage in Ninove

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Steve48

Newbie
9
28/04/23
1
Iemand hier al geweest ? Goedkoop en lijkt klassieke massage maar vermits ze op redlights adverteren vermoed ik toch meer.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad ... ga eens spontaan gaan aanbellen als ik eens in de buurt ben, om te zien hoe ze eruit ziet. Want vind het toch maar een eigenaardige advertentie op redlights. Ze geeft wel ontspannende massage, dus ik vermoed dat er toch wel penismassage gegeven wordt. Niemand tot hiertoe die er iets over schrijft, dus ik vermoed dat ze niet veel werk heeft :)
 
Inderdaad, ze heeft ondertussen haar profiel op redlights aangepast in gebrekkig Nederlands.
Ik merk dat ze vandaag onderstaand heeft toegevoegd ...
Nite naak
No happy endding
Ni sex
Dus daar ga ik dus niet meer langs ....:confused:
 
Ben ondertussen eens aan de woning voorbijgereden. Vrij gesloten woning en stond auto op de oprit. Denk dat er toch iets meer mogelijk is want waarom geef je anders op Redlights door dat je intiem kapsel behaard is en dat je cupmaat aa is. Voor traditionele massage lijkt mij dat toch niet echt relevant .... Volgende keer als ik in de buurt ben, bel ik eens aan ....
 
Iemand hier nog langsgeweest? Ondertussen staat in de advertentie dat ze wel degelijk een hoogtepunt aanbiedt... Ook via WhatsApp doet ze er niet moeilijk over...
 
Het zoekertje is effectief gewijzigd en haar prijzen zijn inderdaad nu verdubbeld. .... er staat "met only happyendig" maar wat ze juist bedoelt ...

"Massagetherapie, pijn door het werk en chronische pijn door het werk en massagetherapie voor sporters of sporters na de massagetherapie die wij geven met only happyendig"


Uit te proberen zou ik zeggen ....
 
In de advertentie : volop pijnbehandelingen. Ik citeer letterlijk :
Nek- en schouderpijn, Arm pijn, Been pijn, rugpijn, Pijn in de taille, heuppijn, voetpijn, Pijn in de kuit.
Ik lees nergens iets over penis-pijn met hoogdringende nood aan ejaculatie... :-(
 
Yes, ik ben er geweest.
What can I say!
Vriendelijke dame, niet onknap. Reageert snel en duidelijke afspraak gemaakt.
Binnengekomen in een gewoon huis met parking voor de deur. Moeilijk verstaanbaar maar massage plus happy ending 80 euro voor een uur,
Maar dan, waar heb je pijn? Rug en benen. Wat volgt is 50 min marteling! Ze staat letterlijk constant op jou, armen, voeten, benen, rug en praat ondertussen in een moeilijk te verstaan Engels.
Nadien is t van leg je op de tafel, de olie komt boven en wat volgt is 8 min zalig zacht aftrekken en wat kietelen aan je ballen en benen tot je onherroepelijk klaar komt. 2 min aankleden en buiten. Korte samenvatting! Je mag ze wat aanraken maar haar kleed blijft aan!
Ga ik nog weer? Ja als ik echt pijn zou hebben kan ze je zeker helpen! Ze weet wel wat ze doet!

Moet zeggen dat je je de dag nadien veel soepeler voelt…
 
Overlaatst ook bezocht, zeker geen lelijke verschijning. Gevraagd voor een ontspannende olie massage , wat kan ik zeggen massage was top dame weet idd met wat ze bezig is , tegen het einde kreeg ik de vraag enkel massage ? Heb op dat moment niet gevraagd achter meer maar vermoed wel dat een happy end mogelijk is .
 
Terug
Bovenaan Onderaan