massage Leeuwarden oplichtster

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu lig hier niet echt om te lachen maar ben meer blij dat je veilig bent thuis gekomen.

Wat een rare situatie dit. Ben nu een aantal keren bij dames geweest maar als ik dit zo lees weerhoudt mij het er van om nog eens bij iemand langs te gaan.

Gekke situatie met gelukkig een goed einde maar wat als......
 
Eerlijk gezegd denk ik dat jullie dubbel zouden liggen van het lachen als ik mijn oprechte ervaring zou vertellen, echter moet vermelden dat de ervaring nog net niet traumatisch is geweest.

Ervaring was ongeveer zoals volgt;

Date geplanned, aangekomen op afgesproken tijd.
Kom de woning binnen en word naar een kamer boven begeleid, woning is achterstallig in onderhoud maar moet eerlijk zeggen dat ik het erger heb gezien.

Word op het bed gemasseerd, mag vervolgens omdraaien en word beetje afgetrokken en gepijpt. (Tot dusver redelijke ervaring.)

Condoom word omgedaan en ze komt bovenop me zitten, mocht haar van onderop beetje neuken maar merkte al dat ze het een beetje pijnlijk vond.

Vervolgens komt ze van m'n lul af en toen rook ik het;
Een geur die moeilijk te omschrijven is vult de kamer met een onvermijdelijk aroma wat mij onmiddelijk afstootte op seksueel vlak.

Er word hard gebonst op de deur, ze gaat naar beneden en komt later terug naar boven, verteld mij dat de politie voor de deur stond.
Had mij intussen tijd al aangekleed ivm onrustig gevoel, vertel haar ook dat ik per direct de woning wil verlaten en graag m'n geld terug wou als dat kon.

Word beneden geconfronteerd met een meneer die vrij labiel over kwam, hierbij dan ook eieren voor m'n geld gekozen en per direct maar ben weggegaan.

En bedankt maar weer jongens.

(Ter vermelding, deze ervaring is al enige tijd geleden.)
No offense maar dit is waarom wij waarschuwen voor illegale dames (99% van de gevallen valt thuisontvangst hier onder).

En dan worden wij als gekken gezien omdat we het veilig willen houden voor iedereen 😂


Ps. Vanwege de sterke geur zou ik toch een soa test doen voor de zekerheid. Gonorroe kan namelijk ook met een condoom worden doorgegeven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan