massage Leeuwarden oplichtster

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
oplichtster adverteert nu onder volgende advertentie


belooft veel maar doet niets, noteer haar nummer in je telefoon zoadat je kunt zien of zij het is ivm vele andere advertenties

nu adverteert ze onder de naam "naam" ook wel "sandra" ook adverteert ze als stel
Adverteerd ook onder de naam mandy en nog een paar namen met nummer +31 xxxxx komt idd afspraken niet na. Tijdens massage moet ze vaak even weg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ze adverteert als Jolanda en Sandra, eerst bericht sturen per mail waarna je een telefoon nummer krijgt. Ik kreeg 0618809433. Door jullie waarschuwing heb ik geen afspraak gemaakt, thanks.
 
Persoon is inderdaad nog actief. gebruikt ook steeds de zelfde stukken tekst.
Doet zich voor als Sandra Dijkstra (Maaike) Ze zegt dat ze ontvangt in haar eigen woning in Leeuwarden (Huisnummer noemt ze niet) Als je belt wordt er niet opgenomen.
Ik snap niet wat de intentie van dit persoon is.

Informatie zover
***verwijderd***
Vraagprijs: 120 euro per uur

Omdat me dit al niet aanstond verder niet op gereageerd en geblokkeerd. Nu lees ik dit hier en dat bevestigd mijn vermoeden wel.

//Mod edit, delen van foto's of andere privé gegevens is niet toegelaten. Zelfs al is het een fake advertentie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat mij opviel is dat nadat ik contact heb gehad, ik SMSjes heb gehad met dreigementen dat ze mijn gegevens openbaar zouden maken.
Daarop heb ik ze gelijk uitgenodigd ff kijken of ze zo groot zijn.
 
Ik snap de regel beslist.
Maar tegelijkertijd gaat het hier om het delen van info die oplichting voorkomt, als ik goed begrijp.

Dan mag m.i. alles in het werk gesteld worden om dat te voorkomen.
 
Wat is er precies gebeurd?


Niet zo fris (huis en zijzelf), geen condooms in huis (en toen later toch nog opeens wel 1 toen ik zei dat ik anders wel weer ging). Probeerde met snel pijpen het (vroegtijdig) af te ronden en ging juist harder door toen ik zei "stop". Maar ik vond het contact prima en netjes en ik kon geen (echte) oplichting bespeuren.

Heb (weken) later nog wel eens een smsje gehad met zo'n typisch loos dreigement maar geen idee of dat vanuit haar kwam hoor. Soms krijg je opeens zo'n sms. De eerste paar keer schrik je en nu lach ik erom.
 
Ze heeft mij gisteren benaderd op een advertentie van mijzelf op sexjobs. Heb een afspraak staan voor morgen, alleen na bovenstaande gelezen te hebben twijfel ik.

Ze heeft nog geen bedrag genoemd(wat ik al verdacht vind) en zegt dat ze de volgende statistieken heeft:
38jaar, 182cm, 72kg, blond haar en groene ogen. Ze ontvangt in het noordwesten van Leeuwarden maar idd geen huisnummer.
 
Ze heeft mij gisteren benaderd op een advertentie van mijzelf op sexjobs. Heb een afspraak staan voor morgen, alleen na bovenstaande gelezen te hebben twijfel ik.

Ze heeft nog geen bedrag genoemd(wat ik al verdacht vind) en zegt dat ze de volgende statistieken heeft:
38jaar, 182cm, 72kg, blond haar en groene ogen. Ze ontvangt in het noordwesten van Leeuwarden maar idd geen huisnummer.
Dat is inderdaad Sandra. Ik zou als ik je was een ander adres zoeken.
 
Dus niet heen geweest? Niemand met een goede ervaring verder? Heb app contact met haar, heb ook foto gekregen…. Twijfel nu om toch te gaan…. Zou mooi zijn als er een recente andere wandelaar is met goed nieuws….
 
Ik ben er zelf deze week geweest en prima contact hoor. Dat ze haar huisnummer niet direct geeft klinkt logisch als je nadenkt dat er ook van deze kant veel fake is. Nadat we hadden afgesproken en ik gearriveerd was in de straat gaf ze netjes haar huisnummer en bij binnenkomst een leuke spontane dame die mij eerst wat te drinken aanbood en we hebben een superdate gehad. (Safe trouwens). Vind het jammer dat de meesten niet eens een date hebben gehad maar klaarblijkelijk toch mee kunnen praten. Voor herhaling vatbaar. Kom er wekelijks nu.
 
Ik ben er zelf deze week geweest en prima contact hoor. Dat ze haar huisnummer niet direct geeft klinkt logisch als je nadenkt dat er ook van deze kant veel fake is. Nadat we hadden afgesproken en ik gearriveerd was in de straat gaf ze netjes haar huisnummer en bij binnenkomst een leuke spontane dame die mij eerst wat te drinken aanbood en we hebben een superdate gehad. (Safe trouwens). Vind het jammer dat de meesten niet eens een date hebben gehad maar klaarblijkelijk toch mee kunnen praten. Voor herhaling vatbaar. Kom er wekelijks nu.

Ach vandaag lid geworden, en dan meteen al zo'n positieve recensie.

Waarschijnlijk de dame zelf, of een "vriendje"....


Deze recensie kunnen we in elk geval met een schip vol zout nemen.
 
Dus niet heen geweest? Niemand met een goede ervaring verder? Heb app contact met haar, heb ook foto gekregen…. Twijfel nu om toch te gaan…. Zou mooi zijn als er een recente andere wandelaar is met goed nieuws….
Ik geef je 1 tip; Niet gaan.

Ga er verder niet op in, heb een ervaring hier en ben halverwege weggegaan.
Stinkt trouwens uit d'r kut alsof er een dooie rat in ligt.

Nogmaals; Ga niet.
 
Om de boel een beetje eerlijk te houden verwachten we nu natuurlijk wel een review van @PizzaKoe

(we geloven de ene nieuwe account niet, de andere nieuwe account zonder reviews wel..?)
Eerlijk gezegd denk ik dat jullie dubbel zouden liggen van het lachen als ik mijn oprechte ervaring zou vertellen, echter moet vermelden dat de ervaring nog net niet traumatisch is geweest.

Ervaring was ongeveer zoals volgt;

Date geplanned, aangekomen op afgesproken tijd.
Kom de woning binnen en word naar een kamer boven begeleid, woning is achterstallig in onderhoud maar moet eerlijk zeggen dat ik het erger heb gezien.

Word op het bed gemasseerd, mag vervolgens omdraaien en word beetje afgetrokken en gepijpt. (Tot dusver redelijke ervaring.)

Condoom word omgedaan en ze komt bovenop me zitten, mocht haar van onderop beetje neuken maar merkte al dat ze het een beetje pijnlijk vond.

Vervolgens komt ze van m'n lul af en toen rook ik het;
Een geur die moeilijk te omschrijven is vult de kamer met een onvermijdelijk aroma wat mij onmiddelijk afstootte op seksueel vlak.

Er word hard gebonst op de deur, ze gaat naar beneden en komt later terug naar boven, verteld mij dat de politie voor de deur stond.
Had mij intussen tijd al aangekleed ivm onrustig gevoel, vertel haar ook dat ik per direct de woning wil verlaten en graag m'n geld terug wou als dat kon.

Word beneden geconfronteerd met een meneer die vrij labiel over kwam, hierbij dan ook eieren voor m'n geld gekozen en per direct maar ben weggegaan.

En bedankt maar weer jongens.

(Ter vermelding, deze ervaring is al enige tijd geleden.)
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan