Massage Moase Uden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hier ben ik wel eens geweest. Bij binnenkomst geven ze aan dat er niets erotisch mogelijk is.
Echter tijdens de massage welke ik had raakte de dame 'per ongeluk' zaken aan welke niet 'standaard' zijn,
en na wat praten was een happy ending mogelijk waarbij de massage dame naakt was.
Bijbetaling was 50 euro (cash aan de dame, dus niet bij afrekenen)
 
Gisteren daar geweest, goede massage, waren 2 dames, altijd slecht in onthouden van namen, 1 slanke en een stevige.
Kamers zijn ontzettend gehorig, kon letterlijk verstaan wat mn buurman allemaal vertelde. Verder is er niks per ongeluk of express aangeraakt.
 
Hier ben ik wel eens geweest. Bij binnenkomst geven ze aan dat er niets erotisch mogelijk is.
Echter tijdens de massage welke ik had raakte de dame 'per ongeluk' zaken aan welke niet 'standaard' zijn,
en na wat praten was een happy ending mogelijk waarbij de massage dame naakt was.
Bijbetaling was 50 euro (cash aan de dame, dus niet bij afrekenen)
Is er iemand die 'n naam bij deze dame weet?
 
Iemand ervaring met de vestiging in Eindhoven vlakbij het psv stadion?
Ja ik heb daar ervaring. Wazige zaak vind ik dat, beetje matige inrichting van het pand etc voelt wat onprofessioneel aan.

De massage dan ja dat was een erotische, maar zonder HP voor mij. Veel strelingen, heel vaak 'per ongeluk' de ballen aanraken etc.
 
Hoi kan iemand zeggen waar cheetah werkt in uden of Eindhoven
Als je belt werkt er nooit een cheetah in uden
Verder nog ervaringen met namen van de dames in uden mag ook in pm
 
Ben in Uden, Nijmegen en Eindhoven geweest.

De masseuses van Moase doen niets extra's, helaas… Het zijn wat over 't algemeen wat oudere dames.

Deuren die dicht zijn worden regelmatig tijdens de massage open gedaan ter controle door eigenaar denk ik. Erg vervelend.

Ik ga hier niet meer heen, te weinig privacy
 
Ik ben er een keer wel binnengelopen maar werd niet echt enthousiast van de masseuse en ben weer omgedraaid. Massage door iemand die ouder is dan mij spreekt me minder aan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan