WHEM Massage salon Rotterdam noord

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Happy

Wandelaar
57
07/10/21
22
Wie heeft ervaring met de massage salon in de Rodenrijselaan in Rotterdam noord ? Ondanks het boord OPEN, dat 's avonds ook verlicht is, maakt het een verlaten indruk. Al kun je vanaf de straat uiteraard niet naar binnen kijken.
Ik weet geen naam van die salon.
 
Wie heeft ervaring met de massage salon in de Rodenrijselaan in Rotterdam noord ? Ondanks het boord OPEN, dat 's avonds ook verlicht is, maakt het een verlaten indruk. Al kun je vanaf de straat uiteraard niet naar binnen kijken.
Ik weet geen naam van die salon.
Een Naam wellicht? Waarom niet gewoon naar binnen lopen?
 
Ja, deze bedoel ik. Bedankt !
Ben ik een jaartje of 3 geleden voor het laatst geweest. Dit omdat er een dame vanuit salon 93 was gaan werken die ik kon.
Ik kwam speciaal voor die dame maar was verre van enthousiast van de andere dames of uitstraling van de tent.
In een lang vervlogen forum werd gesproken over oude dames.
 
Ben ik een jaartje of 3 geleden voor het laatst geweest. Dit omdat er een dame vanuit salon 93 was gaan werken die ik kon.
Ik kwam speciaal voor die dame maar was verre van enthousiast van de andere dames of uitstraling van de tent.
In een lang vervlogen forum werd gesproken over oude dames.
Vandaar ook dat het zo een verlaten indruk maakt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan