WHEM massage studio Roses

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

rob33

Newbie
3
20/10/21
0
heel jammer dat er zo negatief over massage studio roses wordt geschreven , maar goed een ieder zijn menig ,ik kom daar al jaren en ga der nog vaak komen laat me niet weer houden van bepaalde opmerkingen . oude pand maar verder alles prima .en leuke gezellige dames aanwezig.
 
heel jammer dat er zo negatief over massage studio roses wordt geschreven , maar goed een ieder zijn menig ,ik kom daar al jaren en ga der nog vaak komen laat me niet weer houden van bepaalde opmerkingen . oude pand maar verder alles prima .en leuke gezellige dames aanwezig.
Ik ben afgelopen Maandag geweest. Paar weken daarvoor Lisa uitgekozen, bloedmooie Aziatische vrouw. Was een fijne ervaring. Maar Maandag koos ik de Spaanse Emma, en dat is tot nu toe mijn nummer 1 van alle massagesalons waar ik geweest ben. (En dat zijn er best veel)
Ik koos een half uur erotische massage, en dat was geweldig.
Zij is de eerste die mij echt een pik"massage" heeft gegeven. Dus niet aftrekken, maar echt alleen masseren. Echt heeeerlijk.
Ik denk dat het ongeveer 20min duurde voordat ik voelde dat ik ging klaarkomen. Maar nergens tijdens de massage werd het ordinair aftrekken. Ze bleef masseren, tussen haar vingers, mijn eikel stimuleren, mijn ballen kneden, en allerlei technieken die geweldig aanvoelde. Ze blijft constant in je ogen kijken hoe je reageert op bepaalde technieken.
Tijdens dit opschrijven krijg ik gelijk weer zin om te gaan haha.
Als ik van plan ben naar Studio Roses te gaan, bel ik van te voren om Emma te boeken, anders ga ik niet.
Volgende keer wil ik een b2b van haar. Dat word zeker weten een geweldige ervaring.
Dit lijkt wel een promotiereview haha, maar ik ben echt gewoon lyrisch over haar. Geweldige massage gehad.
 
Dankij de positieve opmerkingen hier boven een afspraak gemaakt met Emma bij Roses. Fantastische meid met goede massage technieken. Body2body en mocht haar volop aanraken terwijl ze mij langzaam naar een HP bracht. Kijkt je de hele tijd aan, ook via de spiegel als je nog op je buik ligt. Lijkt plezier te hebben in wat ze doet en geeft je alle aandacht. Ga zeker terug.
 
Roses is echt vergane glorie hoor. De massage salons van tegenwoordig zien er stukken beter uit, mooiere faciliteiten en meer keuze aan dames.

Veel bij Roses geweest in het verleden - maar de laatste paar keren kon deze salon mij niet meer bekoren helaas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan