WHEM Massage van Amanda Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wander

Wandelaar
56
28/09/21
16
2
Ondanks haar leeftijd zien haar foto's er heerlijk uit. Ze heeft ruime ervaring maar ik kan desondanks geen recensie van haar vinden. Iemand ervaring? En ziet ze er in het echt ook zo mooi uit?

 
je reageert niet op de vraag. Maar noemt allemaal totaal niet relevante zaken op. En eindigt zelf met de tekst dat eigenlijk niemand hier iets aan heeft. Nou met dat laatste ben ik het helemaal mee eens. Mooi stukje zelfinzicht. Dus als je niks zinnigs te melden hebt. Doe het dan niet. En anders wel. @Nobother
 
Had best een goede ervaring met haar. Afspraken maken was lichtelijk chaotisch maar niet té erg. De plek was ok, maar niet super. Op de grond in haar slaapkamer.
De dame was zeker van de foto, maar toch best wat ouder dan je zou vermoeden van de foto's en veel aan haar lichaam (borsten) laten doen. De massage was niet per se heel geweldig, maar de HJ was 1 van de beste ooit! Alleen daarom reden om terug te gaan. Had wel SM als extra optie. Was allemaal heel onschuldig maar wel net wat extra sjeu 😉
 
Ik zal wat meer vertellen over mijn ervaring. De dame is wat ouder. De massage is gewoon niet best. Ze gaat van hot naar her. Ze een beetje lomp. Maar maak je geen zorgen ze zorgt er wel voor dat je klaarkomt.
 
communicatie was een beetje warrig. Eenmaal aangekomen was ik verrast door haar lichaam. Aan hoofd zag je wel haar leeftijd, maar die (nep) tieten en kont maken het wel goed. Matras op de grond, wel een goede ambiance en schoon.
Massage was rommelig, zat niet echt een lijn in. Veel deed ook extreem pijn.
Op een gegeven moment omdraaien en ze begon me een beetje af te trekken. Maar moest dit uiteindelijk zelf afmaken.
Voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan