Massagegirl

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik wilde heen gaan, maar ze was ziek. Afspraak maken was lastig en duurde te lang. Ik heb toen aangegeven dat ik naar een andere dame ga en later een afspraak met haar maak. Na deze opmerking was ik niet welkom meer en ze reageerde niet meer op berichten.
Jammer want ik had het graag geprobeerd. Aan de andere kant, als je zo reageert en de illusie hebt dat je exclusief bent voor mensen, is het maar beter denk.
 
Volgens mij is ze fake. De 1e afspraak moest ik naar haar straat komen en kreeg dan het huisnummer. Je raad het al, ineens geen contact meer. Later gaf ze aan, dat ze geen verbinding meer had. Haar getracht een herkansing te geven, elke keer weer een ander excuus van haar kant om af te zeggen.
 
Geen idee. Totaal 4x getracht af te spreken en elke keer kwam ze met een vage reden om te verzetten. Na de 1e keer had ik beter moeten weten, maar dacht dat het incidenteel was. Niet dus.
 
Wellicht moeten we dit soort oplichters of fakers melden bij sexjobs? Of misschien nog handiger als de moderator van sexjobs hier ook even mee leest en dit proactief doet om zijn platform te beschermen... Gebeurd helaas te vaak, ik deze week ook weer met een massage uit Soesterberg...
 
Denk ik ook ja. Heb ook een afspraak gemaakt....en dan paar uur voor de afspraak adres vragen en krijg je niks meer te horen....Paar dagen later kreeg ik excuses aangeboden blabla...Ik heb niet eens antwoord terug gegeven.
Precies! Hoerenlopertjes pesten, daar schijnen ze lol in te hebben. Geheid dat ze ergens achter een gordijn meekijken als jij ergens daar in de straat staat.
 
Hier precies hetzelfde. Had een afspraak voor vandaag. Kreeg paar uur van te voren een app dat het te heet was, of ik een andere dag wilde komen. Daar heb ik voor bedankt. Had misschien beter moeten weten na alle berichten hier, maar wilde het toch een kans geven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan