Algemeen Massagewereld Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Saikeon

Stamgast
Forumpionier
283
21/07/21
427
14
Hoi heren,

Ik rijd regelmatig langs 't Stad en vroeg me af hoe het is gesteld met de Antwerpse vestiging van MW. Ik wil daar toch eens langs voor een bliksembezoek. Maar ik heb hierover wel een paar vragen aan mijn medewandelaars.

- De binnenstad is vaak een bende voor automobilisten, dus ben benieuwd naar de bereikbaarheid vanaf de E19 (vanuit NL). Ik rij daarna door naar de expressweg (E34) dus vrees dat ik door de konijnenpijp zal moeten. Hoe is die situatie tegenwoordig? Ook andersom (E34-->E19) ben ik benieuwd naar.
- Hoe is de situatie met parkeren daar? Ik kan me herinneren dat ik ooit iets heb gelezen over weinig plek en eenrichtingsverkeer.
- En het belangrijkste: hoe is de spoeling op dit moment? Ik zoek in ieder geval een NL/BE dame.

Dank!
 
Via de E19 eerst de hele ring af, door de Kennedy om dan de E34 op te gaan en de bocht naar de konijnenpijp te maken is wel een manier die gaat voor de meest zinloze omweg award.

Net voor de brug van het sportpaleis de afrit Merksem, beneden rechts, aan Metropolis links, dan rechtdoor tot het nieuwe ziekenhuis, en daar rechts/rechtdoor naar het eilandje.

MW ligt daar 500 meter verder op je rechterzijde.

Terug naar Nederland ga je omgekeerd terug naar de Noorderlaan, het ziekenhuis voorbij, verder Metropolis voorbij, blijven verder rijden tot je de P+R parking aan de Luchtbal passeert, rechtdoor en rechtse vak houden, dat is de oprit snelweg. Snelweg op, dan links houden richting Nederland en je bent weer op de E19..
 
Laatst bewerkt:
Via de E19 eerst de hele ring af, door de Kennedy om dan de E34 op te gaan en de bocht naar de konijnenpijp te maken is wel een manier die gaat voor de meest zinloze omweg award.

Net voor de brug van het sportpaleis de afrit Merksem, beneden rechts, aan Metropolis links, dan rechtdoor tot het nieuwe ziekenhuis, en daar rechts/rechtdoor naar het eilandje.

MW ligt daar 500 meter verder op je rechterzijde.

Terug naar Nederland ga je omgekeerd terug naar de Noorderlaan, het ziekenhuis voorbij, verder Metropolis voorbij, blijven verder rijden tot je de P+R parking aan de Luchtbal passeert, rechtdoor en rechtse vak houden, dat is de oprit snelweg. Snelweg op, dan links houden richting Nederland en je bent weer op de E19..
is in de lage emissiezone !! Nakijken of je wel binnen kan of een boete van 150 euro !!!
 
Via de E19 eerst de hele ring af, door de Kennedy om dan de E34 op te gaan en de bocht naar de konijnenpijp te maken is wel een manier die gaat voor de meest zinloze omweg award.

Net voor de brug van het sportpaleis de afrit Merksem, beneden rechts, aan Metropolis links, dan rechtdoor tot het nieuwe ziekenhuis, en daar rechts/rechtdoor naar het eilandje.
Ik was denk ik niet helemaal duidelijk, we hebben het over hetzelfde, dank. Ik bedoel dat ik vanuit Breda kom en via afrit Merksem en Metropolis Antwerpen inrijd. Mijn bestemming ligt rond Stekene aan de E34 dus is het denk ik handiger om de konijnenpijp te nemen en niet helemaal terug de ring op te rijden voor de Kennedytunnel.

Ik was vooral benieuwd naar bereikbaarheid als in hoeveel verkeer er is rond MW. Is het er vaak druk tegenwoordig?

Hoe is parkeren daar in de buurt? En welke dames verdienen er jullie aanbeveling?
 
Laatst bewerkt:
Volgende maand een weekendje Antwerpen dus mag een bezoek aan massagewereld niet ontbreken. Iemand buiten Isa (who else?) nog aanraders daar? (Mag ook in een privébericht.)
 
Vorige week mijn eerste ervaring met dit salon/huis
ik ben Al op veel plaatsen geweest, maar dit overtreft alles.
Supermooie inrichting en excellente kamers met persoonlijke douche.
En uiteraard heel knappe dames.
Prachtige sfeer en mooie achtergrondmuziek. Ik heb me zalig laten verwennen :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan