Algemeen Massagewereld Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet nadenken gewoon doen als ze beschikbaar is. Ze is gewoon top.

Ja duh, dat was bedoelt om te zeggen dat je verslag wel heel erg kort is, mag wel iets meer info voor de liefhebbers.
Niet perse voor mij overigens, ik kom al 10 jaar bij Chayenne en ze is idd super.
Maar er zijn ongetwijfeld meer wandelaars hier die meer willen weten over die massage die je kreeg dan zo'n beknopt zinnetje 😉
 
Zelf ben ik nooit bij haar geweest, onlangs wel met Pussycat over haar gesproken in een prive chat. Hij was heel erg over haar te spreken. Wellicht hem even Pm sturen ;) Mooie foto trouwens van Steffi, met heerlijke natrurel borsten zo te zien. ;)
 
Weet iemand welke dames graag een lingam massage geven en daar ook echt goed in zijn? Ik ging vroeger altijd naar Isabel maar die is volgensmij al een tijd gestopt. Ik zie dr nog wel op de site staan maar ze is nooit aanwezig. Verder ben ik al een keer bij Izze en Barbara geweest, maar die lingam massages vond ik niet zo heel bijzonder.
 
Ik ben aan het denken om binnenkort een keer voor een erotische massage te gaan.
Nu heb ik nog geen ervaring met erotische massages, en ben ik aan het twijfelen tussen een body 2 body intensief of een nuru massage.
Wellicht zijn er hier kenners die ervaring hebben met beide en deze willen delen.

Hebben jullie nog aanraders qua dames voor een van deze massages in Eindhoven (of Weert)?
 
Weet iemand welke dames graag een lingam massage geven en daar ook echt goed in zijn? Ik ging vroeger altijd naar Isabel maar die is volgensmij al een tijd gestopt. Ik zie dr nog wel op de site staan maar ze is nooit aanwezig. Verder ben ik al een keer bij Izze en Barbara geweest, maar die lingam massages vond ik niet zo heel bijzonder.
Helaas, een écht goede linham massage bij Massagewereld alleen maar bij Lindsey ervaren, helaas gestopt.
Pearl komt inmiddels een heen eind trouwens, goede leerling dus.
Ontvangt af en toe in Weert, maar ook Heerlen en Maastricht.
 
Ik ben aan het denken om binnenkort een keer voor een erotische massage te gaan.
Nu heb ik nog geen ervaring met erotische massages, en ben ik aan het twijfelen tussen een body 2 body intensief of een nuru massage.
Wellicht zijn er hier kenners die ervaring hebben met beide en deze willen delen.

Hebben jullie nog aanraders qua dames voor een van deze massages in Eindhoven (of Weert)?
Nuru 1 keer gehad bij Chayenne, die doet alleen nuru.
Goede en erotische massage maar beetje een programma afwerken, verder niet echt een klik helaas dus geen herhaling.

Voor B2B zijn Lotte, Dana, Pearl, Jolien, Hanna, Kira, Lotus en Pepper wel de moeite waard. (y)
 
Ik ben aan het denken om binnenkort een keer voor een erotische massage te gaan.
Nu heb ik nog geen ervaring met erotische massages, en ben ik aan het twijfelen tussen een body 2 body intensief of een nuru massage.
Wellicht zijn er hier kenners die ervaring hebben met beide en deze willen delen.

Hebben jullie nog aanraders qua dames voor een van deze massages in Eindhoven (of Weert)?
In Eindhoven bij Yu & Mi (Aalsterweg) werken diverse mooie en lekkere dames.
De Thaise zijn zeer bedreven in b.v. NURU en BtoB massages. Didi, Yoyo en Sweety weten hoe dat moet. Lees de verslagen maar eens elders op dit forum.
Maar ook een aantal prima nl dames en Z-Amerikaans.
 
Terug
Bovenaan Onderaan