Algemeen Massagewereld Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
have fun knutje hoor graag over je ervaring met Lotte
Heb jij ervaring met Lotte?
Het is en blijft toch een persoonlijke mening, en wat de 1 fijn en aangenaam vindt, hoeft de ander niet fijn te vinden. En daarnaast zijn vrouwen ook geen robots, tref je haar toevallig wanneer ze een schijthumeur heeft, dan kun je dat zomaar merken.
 
Dit was na de eerste x, maar tweede keer viel gewoon tegen, kende mij niet meer, ook niet wat we besproken hadden. (zaten 6 dgn tussen) Bewust veel te lang op de rug laten liggen en dan verbaasd reageren over dat de tijd al bijna om is, en zeggen we moeten opscchieten, lukt je snel klaar te komen ?? Maar wellicht heb jij een andere ervaring. Ik hoor het graag
 
Dit was na de eerste x, maar tweede keer viel gewoon tegen, kende mij niet meer, ook niet wat we besproken hadden. (zaten 6 dgn tussen) Bewust veel te lang op de rug laten liggen en dan verbaasd reageren over dat de tijd al bijna om is, en zeggen we moeten opscchieten, lukt je snel klaar te komen ?? Maar wellicht heb jij een andere ervaring. Ik hoor het graag
Hmmm, dat lijkt me inderdaad niet zo'n fijne ervaring nee. Ik ga het meemaken en zal eerlijk verslag doen. Als ze in de buurt van Hanna of Dana zit ben ik allang tevreden.
 
Zeker van genieten Knutje. Ik heb zelf nooit Dana gehad, maar als je haar volgens mij gehad hebt dan moet Lotte toch in topvorm zijn om dit te overtreffen. Geniet en we lezen het wel
 
Met dank aan Ba74


1. Elena (Prachtige lieve mooie vrouw, die echt voelt wat je nodig hebt, en ogen....)
2. Judy (Prachtige lieve mooie pure vrouw, die echt voelt wat je nodig hebt)
3. Rose (Mooie jonge meid, die een professionele massage, zeer erotisch maakt, blijft je aankijken en lachen)
4. Jacky (Heerlijke vrouw, oprecht gewoon helemaal zich zelf.)
5. Stacey (Heerlijk lichaam, super massage)
6. Lotte (Onschuldig buur meisje, met heerlijke handjes)
7. Hind (Qua massage, en beleving helemaal het einde, daarnaast hele mooie vrouw, miste de klik)
8. Bo (Lekkere Brabantse meid, goed gebekt en heerlijk zich zelf)
9. Ella (Mooie Marokaanse vrouw, heerlijke borsten, maar 15 min trio massage van gehad, wordt vervolgd.)
10. Macy (lekkere massage, tevreden naar huis)
11. Nora (Mooie jonge vrouw, massage goed)
12. Lotus (Voor een professionle massage prima)
13. Izze (voor een professionele massage prima)
14. Pearl (voor een profesionele massage prima
15. Hanna (massage goed, erotische gedeelte kan spannender)
16. Paris (zakelijk)
17. Ellen (zakelijk)
18. Daisy (zakelijk)
19. Luna (onvoldoende)
20. Nikki (onvoldoende)
21. Maartje (onvoldoende)
22. Nina (onvoldoende)
22. Gwenn (onvoldoende)

De Toppers Jolie en Dana, helaas nog niet gehad, altijd bezet dus moet wel goed zijn !
Helaas staat ze niet hoog in deze lijst, naar op basis van de foto's erg benieuwd naar Paris. Siliconen of echt ??!?
 
Mooie dame, mooi koppie, en zeker ook lekkere echte borsten. Miste de klik met haar, en alles op de automtische piloot, geen beleving
 
Mooie dame, mooi koppie, en zeker ook lekkere echte borsten. Miste de klik met haar, en alles op de automtische piloot, geen beleving
Thanks! Ik zoek nog even wat door voor morgenavond ?. Een dame die dit wel allemaal heeft, incl. zo'n beetje mooiste borsten die ik ooit in handen heb gehad, is Liz. Helaas werkt zij bijna nooit (meer)… to be continued ?
 
Thanks! Ik zoek nog even wat door voor morgenavond ?. Een dame die dit wel allemaal heeft, incl. zo'n beetje mooiste borsten die ik ooit in handen heb gehad, is Liz. Helaas werkt zij bijna nooit (meer)… to be continued ?
Dana of Jolie morgen aanwezig, heb ze nog nooit mogen aanraken, maar volgens mij toppers en zeker ook heerlijke borsten, beide wel silli's denk ik
 
Na de lockdown nog amper bij MW geweest. Helaas lijkt mijn grote favoriet in Eindhoven gestopt te zijn. Dat was Hind, een prachtige, verleidelijke Marokkaanse die zo uit een vertelling van Duizend-en-een-nacht weggelopen had kunnen zijn. Op eenzame hoogte als het gaat om intensieve body-to-body-massages en had ook echt een toffe klik met haar. Wat dat betreft tref ik het niet want ook ander favorieten als Tasha (Soest) en Rosalinde (Nijmegen) lijken de massageolie aan de wilgen te hebben gehangen, hoewel Tasha nog wel op de site staat.

Over het algemeen vind ik MW prima. Mooie salons, vriendelijke ontvangt en leuke dames die hun vak prima verstaan. Minpuntje vind ik vaak de afronding, die regelmatig wat eentonig en gehaast is, maar misschien moet ik vaker de lingam nemen. Ik ben meer van de penismassage en de gevarieerde technieken dan het snelle aftrekken. Uitzondering hierop was trouwens Lotus, die dame geeft naar mijn mening een uitstekende penismassage.
 
Misschien lees ik er overheen, maar wat is het verschil tussen de Body 2 Body en de Body 2 Body Intensief? Behalve het prijskaartje?
Of zijn er andere massages die ik echt een keer moet proberen?

Wil van de week een keer een bezoekje plannen, maar mijn keuzestress is meer gericht op het type massage.
 
Misschien lees ik er overheen, maar wat is het verschil tussen de Body 2 Body en de Body 2 Body Intensief? Behalve het prijskaartje?
Of zijn er andere massages die ik echt een keer moet proberen?

Wil van de week een keer een bezoekje plannen, maar mijn keuzestress is meer gericht op het type massage.

Een intensievere body to body massage. Dus vaak wat langer en opwindender dan bij een standaard body 2 body.
 
Wat betreft de b2b intensief, ik ben betrekkelijk nieuw op massagegebied en heb tot nu toe 2 massages gehad bij MW maar dit waren 2 totaal verschillende ervaringen en ik vraag me nu af wat gebruikelijk is. 1e massage van Bo daar werd afgewisseld tussen b2b en penismassage en als finale ging ze heerlijk in reverse cowgirl op me zitten zodat ik dat heerlijke kleine kontje goed vast kon pakken :) 2e massage was van Hanna. Hanna is geweldig, heel lief en superleuk in de omgang maar het was eigenlijk alleen 90 minuten lang b2b wat ze deed (wel super) waardoor ik niet door had dat de finale al voorbij was zeg maar. Ze begon zachtjes te trekken en ik merkte dat het niet lang zou duren dus ik dacht dit moet ik even aangeven. "Kom maar lekker jongen" zei ze en het bleek dat we nog maar 15 minuten over hadden om te douchen terwijl ik dacht dat de finale nog zou komen. Ik zat eigenlijk te wachten op een soortgelijke ervaring als bij Bo maar misschien had ik verkeerde verwachtingen. Wat is nu de standaard bij een b2b intensief en kun je eventueel aangeven aan de dame bij aanvang van de massage wat je voorkeuren zijn of is dit not done?
 
In principe is B2B meer body to body en bijvoorbeeld lingam meer penismassage in het tweede deel, maar lang niet alle dames geven de lingam. En ja, uiteindelijk geeft iedere dame toch haar eigen invulling aan de massage. Kwestie van proberen en kijken wat bevalt.
 
In principe is B2B meer body to body en bijvoorbeeld lingam meer penismassage in het tweede deel, maar lang niet alle dames geven de lingam. En ja, uiteindelijk geeft iedere dame toch haar eigen invulling aan de massage. Kwestie van proberen en kijken wat bevalt.
Klopt! Hangt af van de dame of je lingam erbij krijgt of niet.
 
Jolie afstandelijk?dit heb ik helemaal niet zo ervaren vandaag…ik denk wellicht mijn beste ervaring ooit gehad!
Zo zie maar weer hoe ervaringen kunnen verschillen. Misschien toch nog keer afspreken met Jolie. Dacht ooit gelezen te hebben dat ze onlyfans account heeft. Daar ben ik dan wel nieuwsgierig naar ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan