Algemeen Massagewereld Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Cayenne ken ik niet, Alleen van de foto's. Maar ik snap als mannen zeggen dat ze haar veel mooier vinden dan bijv Dana en of Jolie. Dit zijn nog gewoon hele jonge meiden, en Chayenne is een volwassen vrouw. Het totaal plaatje zal dan ook voor de oudere mannen (reken ik mezelf ook bij met 45+) interessanter zijn. Terwijl ik Dana toch ook echt een mooie meid vond met in het tweede gedeelte van de massage haar geweldige skills. Jolie ken ik alleen van het rond huppelen met een handdoek in MW, die zeker op mijn verlanglijstje staat, alleen het koppie al, laat staan de rest. Zal toch maar eens mijn schoen zetten dit weekend nu het nog kan ;)
 
Wie heeft ervaring met Noa? ze is rond de 30? want ze zeggen geen leeftijden meer?
Noa lijkt me inderdaad rond de 30.
Ik ben een paar weken geleden eenmalig bij haar geweest. Ziet er wel leuk uit, en de massage was ook zeker niet slecht.
Maar voor mij persoonlijk niet meer klik dan een eenmalige massage. Ze masseert okee, daarna omdraaien en dan richt ze zich wel op je penis en wordt je op het laatst afgetrokken, maar ik miste zelf het teasen en pleasen wat sommige dames echt goed kunnen. Zo waar je bij in extase raakt en dan later ontploft.
Dit is natuurlijk geheel mijn mening en zal zeker ook deels aan mijzelf liggen.
 
We gaan het ervaren, heb haar geboekt voor komend weekend. Jullie zullen mijn review tegemoet zien hier.
Goede keuze. Toch ga ik je een ander geluid laten horen. Ik vond haar erg goed masseren en ze heeft prachtige volle borsten en billen. Qua uiterlijk vond ik haar tegenvallen en dat kwam omdat voorgangers haar omschreven als erg knap. Zo zat ik daar hoopvol te wachten op een erg knappe dame die mij ging masseren. Toen ze er ineens stond zei ik bijna dat ze zich vergist had omdat ik een andere dame had verwacht. Daarnaast praat ze met een behoorlijk Limburgs accent.
Even een tegengeluid omdat ik een beetje jeuk krijg van dat overenthousiaste.
Je zal er geen spijt van krijgen want ik ben reeds vier keer bij haar geweest en zal nog vaker gaan.
 
Chayenne heeft wel een lekker lichaam maar haar kop is zeker niet knap. Desondanks is haar massage uitstekend.
Ze kreunt in je oren en glijdt met haar lekkere tieten en kont over je pik. Ik ga zeker nog een keer langs maar ben ook benieuwd naar andere dames.

Heeft iemand ervaring met Sky? Ziet er ook zeker lekker uit !https://www.massagewereld.com/masseuse/sky/
 
Chayenne heeft wel een lekker lichaam maar haar kop is zeker niet knap. Desondanks is haar massage uitstekend.
Kop?? Hoofd zul je bedoelen 🤔
En vwb knapheid, ik zei hierboven toch al dat gelukkig wat dat betreft smaken verschillen, ik vind haar echt wel knap.
Maar het gaat hier uiteindelijk vnl om de massage toch, en die is prima zei je, mooi man 👌
 
Ik heb al een aantal keer op de dame van mijn keuze moeten wachten en dus het één en ander aan vrouwelijk schoon zien langsparaderen bij MW Eindhoven. Ik vind het stuk voor stuk mooie vrouwen, maar inderdaad smaken verschillen.
 
Camilla MW Nijmegen: een topper hoor. Prachtige borsten en tantra: pfff.
Zaterdag MW Soest nog eens met Selma gestoeid:) Wie heeft beide toppers nog/ al bezocht? en de ervaringen?
was een druk weekend !!!(y)
 
Zondag een uurtje met Chayenne geboekt.
Was zeer de moeite waard. Ik schat haar eind 30, maar heeft een prachtfiguur. Er was hier wat discussie over haar gezicht en of dat wel of niet knap was. Ik vind dat ze een geile kop heeft. De massage was top en voor mij een nieuwe ervaring omdat deze met warm water was. Opbouw was prima, en ze weet verdomd goed hoe ze je tegen het randje aan kan houden. Uitzicht met de spiegels aan het plafond en haar mooie getattoeerde lijf boven de mijne was goed. Na de massage nog wat gekletst en ik vond haar spontaan en makkelijk in de omgang. Erg vriendelijke en mooie vrouw die haar vak verstaat. Zeker niet de laatste keer als ik nogmaals de kans krijg.
 
Angelique een hele lieve goede masseuse. Ik vond haar wel aantrekkelijk (mengeling van indonesische denk ik) Ze deed heel erg haar best en geniet er ook van. Ik miste de klik, maar dat kwam niet door haar. Had een uurtje daarvoor een andere masseuse, waardoor je in een te geile bui over gaat naar een massage die weer van vooraf aan begint. Maar zeker een leuke dame
 
Zondag een uurtje met Chayenne geboekt.
Was zeer de moeite waard. Ik schat haar eind 30, maar heeft een prachtfiguur. Er was hier wat discussie over haar gezicht en of dat wel of niet knap was. Ik vind dat ze een geile kop heeft. De massage was top en voor mij een nieuwe ervaring omdat deze met warm water was. Opbouw was prima, en ze weet verdomd goed hoe ze je tegen het randje aan kan houden. Uitzicht met de spiegels aan het plafond en haar mooie getattoeerde lijf boven de mijne was goed. Na de massage nog wat gekletst en ik vond haar spontaan en makkelijk in de omgang. Erg vriendelijke en mooie vrouw die haar vak verstaat. Zeker niet de laatste keer als ik nogmaals de kans krijg.
dé chayenne weer terug?
 
Nina werkt alleen in Weert. Prima massage, maar vond deze erg basis achtig. Nu was ze nog niet zo ervaren volgens mij. Wellicht nu beter ;)
 
 
Terug
Bovenaan Onderaan