Algemeen Massagewereld Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft iemand ervaring met Adriana

Soms mis ik bij een massage de "geilheid' van de dame.
Welke dames zijn echt "botergeil"? laat het even weten
Zal hoogstwaarschijnlijk aan de persoon liggen of dat de dames dat worden wat bij een andere gebeurd kan bij jou mss wel niet zo zijn wat ook wel te begrijpen is iedereen heeft zijn eigen smaak kwa vrouw of man

Zal hoogstwaarschijnlijk aan de persoon liggen of dat de dames dat worden wat bij een andere gebeurd kan bij jou mss wel niet zo zijn wat ook wel te begrijpen is iedereen heeft zijn eigen smaak kwa vrouw of m

Soms mis ik bij een massage de "geilheid' van de dame.
Welke dames zijn echt "botergeil"? laat het even weten
Dana Jolie en bonnie sowieso

Het verhaal Miloe stopt voor mij. Vandaag 3de keer afspraak met haar gemaakt en derde keer stuurt ze haar kat. Zo jammer maar ik denk dat ze er beter mee kan stoppen. Komt vaak 2-3 weken niet!!!

Het verhaal Miloe stopt voor mij. Vandaag 3de keer afspraak met haar gemaakt en derde keer stuurt ze haar kat. Zo jammer maar ik denk dat ze er beter mee kan stoppen. Komt vaak 2-3 weken niet!!!
Klopt ja,

vorige week misgelopen na afspraak, in Eindhoven hoorde ik dat ze ziek naar huis was gegaan.
Voor vandaag stond ze ingepland, geen Miloe op de dag zelf. 😣

Erg jammer wel, eerste bezoek was veelbelovend, of er een herhaling gaat komen nog?? 🙈

Klopt ja,

vorige week misgelopen na afspraak, in Eindhoven hoorde ik dat ze ziek naar huis was gegaan.

Erg jammer wel, eerste bezoek was veelbelovend, of er een herhaling gaat komen nog?? 🙈

Klopt ja,

Op die jonge leeftijd niet gemaakt voor dit werk en misschien begrijpelijk. Laatste 4 afspraken bij haar 3x niet op de afspraak. In totaal reeds 4x want ooit was ze haar identiteitskaart vergeten en naar huis ...Wat die dames doen om zo vaak ziek te zijn zijn mijn zaken niet maar ik zou de samenwerking stopzetten . Ik haalde da aan aan de receptie en ze gingen er zeer licht over. Ik rijd wel voor niks meer dan half uur maar bon. Je kan dan iemand anders kiezen maar dan is het al om zeep

Ik haalde da aan aan de receptie en ze gingen er zeer licht over.
Mijn ervaring bij Massagewereld Eindhoven met de receptie is dat ze daar partij kiezen voor de masseuse. Receptioniste beweerde daar zelfs keihard dingen die op de kamer gebeurd zouden zijn door mij, terwijl ze er niet eens bij was, en ook niet gebeurd waren. Dat was een 1 2tje tussen, zo te horen aan hun accenten, twee Oost Europese dames, nou nee dames is nog te netjes uitgedrukt in dit geval. Liegen en ervan genieten dat mijn geld verknoeid was met die gestopte massage. Dan ben ik heel makkelijk. Dan ga ik nooit meer daar naartoe. Dan geef ik mijn geld wel ergens anders uit.

Zelfde ervaring maar dan in Heerlen 3 weken terug met Cleo 😡

Ik maak mijn afspraken per mail, als de dame dan ziek is of anderszins verhinderd sturen ze een mail zodat ik niet voor niks kom.
Klopt, wat betreft de mailservice valt er niets op aan te merken bij de Massagewerelds waar ik kom. Dat doe ik ook vaak. Snel een reactie op mijn mail en een afmelding indien nodig.

Klopt ja,

Of het word gedaan om klanten te lokken . Wie zegt dat ze effectief ziek naar huis is gegaan ???? Misschien werkt ze er zelfs niet meer
Ik maak mijn afspraken per mail, als de dame dan ziek is of anderszins verhinderd sturen ze een mail zodat ik niet voor niks kom. Voor je gaat even bellen of de dame er is kan ook lonen.
Ik was de eerste klant en men wist van niks 🤷 1 x kan dat gebeuren dat men zich verslaapt maar 4x op een paar maanden ? 🤔

Laatst bewerkt:
Kom op 3 x na elkaar met weken tussen??? Zelfs een ezel stoot zich geen 2x ..... Nooit geen compensatie gehad of zelfs geen sorry. Ze hebben een heel goede klant minder
Gewoon een mailtje de dag zelf sturen of de masseuse aanwezig is en het nog juist in de planning staat en dan krijg je een mailtje terug en dan gaat het bij mij altijd goed en ik kom er vaak.
MW zet niet zomaar masseuses in de planning maar er zijn sommige die zich vaak afmelden waaronder Miloe.
Als een masseuse zich afmeldt dan wordt ze ook van de site gehaald van die dag.
Maar als ze pas om 4 uur begint en ze meldt zich dan pas af dan kan MW ze ook niet eerder van de site halen.
De site in de gaten houden en een mailtje sturen en dan komt het bij mij altijd goed.

Je kan toch beter even bellen voor dat je vertrekt naar Massage wereld.
Effen na vragen als de reservering van jou door gaat.
Anders rij je misschien voor niks er naar toe.
Zonde van je geld en tijd 😉
Dat wil ik net duidelijk maken. Aangezien ik 3 x om half 11 heb geboekt en de receptie van niks weet en Miloe haar telefoon niet opneemt !!! En ik hoor dus van meerdere dat ze regelmatig niet komt opdagen . Ze slaat tegenwoordig zelfs 2-3 weken over. Wat heeft massagewereld eraan haar in dienst te houden???? Ik ben vorig jaar ongeveer 25 keer geweest en het stopt bij deze

Dat wil ik net duidelijk maken. Aangezien ik 3 x om half 11 heb geboekt en de receptie van niks weet en Miloe haar telefoon niet opneemt !!! En ik hoor dus van meerdere dat ze regelmatig niet komt opdagen . Ze slaat tegenwoordig zelfs 2-3 weken over. Wat heeft massagewereld eraan haar in dienst te houden???? Ik ben vorig jaar ongeveer 25 keer geweest en het stopt bij deze
Dus omdat specifiek Miloe zo is laat je alle andere toppertjes aan je neus voorbijgaan?
Heb je dan toch vooral jezelf mee volgens mij. 😕

Is het toegestaan om bij massagewereld de borsten van de vrouw te zoenen/zuigen zodat de tepels stijf worden?

Dat lijkt me iets dat van de masseuze (en jouw vibe) afhangt, en niet iets dat een salon kan garanderen als beschikbare optie.

Bij sommige vrouwen zijn tepels zodanig gevoelig dat het gewoon niet meer fijn voelt . Soms altijd , soms bepaalde periode van de maand)
(ook een DVP die verder meer dan genoeg opties heeft, hoeft dus niet een smoes te zijn van een masseuze die alleen 1-richtings verkeer wil doen ).

En natuurlijk - sommige masseuses willen gewoon liever 1-richtingsverkeer , zij geeft , jij ontvangt .

Maar ik verwacht dat er "genoeg" zijn die het wel OK vinden, misschien als betaalde extra.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan