WHEM Massagewereld Nijmegen extra service

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor zover ik weet van de MWs, en ik ben bij verschillende geweest waaronder Nijmegen, worden dames die extraas bieden niet getolereerd. Daarvoor moet je bij andere salons zijn. De bewuste dame ken ik niet.
 
Wat versta jij onder stapje verder, want ik ben nooit verder gekomen dan billen en borsten?
Inderdaad dat is wat je mag verwachten. Een enkeling vraagt dan wel van de tepels af te blijven. Oke, jammer geen probleem. Je hebt er niets aan iets te doen wat de masseuse niet wil .
Een enkeling staat toe dat ik de tepels lik na eerst opgemerkt te hebben dat zij onder de olie zit. Is toch mijn probleem zeg ik dan en ze laat me weer mijn gang gaan.
Echt maar een paar dames heb ik gevingerd en gebeft. Wat me dan altijd opgevallen is: lig nog op mijn buik en de dame komt bij mijn hoofd staan om voorover gebogen mijn rug en nek te masseren (dat doen er niet veel in die houding en valt al op) ondertussen natuurlijk een geweldig uitzicht gevend op haar kruis. Ik merk daar wat over op, begin haar bovenbenen te masseren en ga voorzichtig hoger en verder en wordt niet vermanend toegesproken. Op mijn rug liggend neemt ze later zo'n houding aan dat ik haar ook kan beffen. Helemaal niet gesproken over extras en de kosten. Helemaal spontaan. Zelf botergeil van al dat masseren? Wel na afloop een extraatje geven. Uiteraard vaker op afspraak gegaan bij die paar dames en altijd wat extra gegeven en/of (met feestdagen) wat lekkers mee genomen en wat extra mogen doen. Nooit zelf wat extras gekregen (je kunt ook naar een privehuis gaan tenslotte) , maar is niet erg. Ik ben bij een massage graag ook actief en doe graag meer dan alleen borsten en billen.
 
Inderdaad dat is wat je mag verwachten. Een enkeling vraagt dan wel van de tepels af te blijven. Oke, jammer geen probleem. Je hebt er niets aan iets te doen wat de masseuse niet wil .
Een enkeling staat toe dat ik de tepels lik na eerst opgemerkt te hebben dat zij onder de olie zit. Is toch mijn probleem zeg ik dan en ze laat me weer mijn gang gaan.
Echt maar een paar dames heb ik gevingerd en gebeft. Wat me dan altijd opgevallen is: lig nog op mijn buik en de dame komt bij mijn hoofd staan om voorover gebogen mijn rug en nek te masseren (dat doen er niet veel in die houding en valt al op) ondertussen natuurlijk een geweldig uitzicht gevend op haar kruis. Ik merk daar wat over op, begin haar bovenbenen te masseren en ga voorzichtig hoger en verder en wordt niet vermanend toegesproken. Op mijn rug liggend neemt ze later zo'n houding aan dat ik haar ook kan beffen. Helemaal niet gesproken over extras en de kosten. Helemaal spontaan. Zelf botergeil van al dat masseren? Wel na afloop een extraatje geven. Uiteraard vaker op afspraak gegaan bij die paar dames en altijd wat extra gegeven en/of (met feestdagen) wat lekkers mee genomen en wat extra mogen doen. Nooit zelf wat extras gekregen (je kunt ook naar een privehuis gaan tenslotte) , maar is niet erg. Ik ben bij een massage graag ook actief en doe graag meer dan alleen borsten en billen.
Kun de namen van die dames here in zitten?
 
Heb jij ervaring met Maan,sasha en Iris?
Nee, geen ervaring mee. Na corona niet meer veel bij MW geweest dit jaar.
Gezien een enorm slechte ervaring in Eindhoven met een masseuse (sloeg op tilt toen ik haar rug masseerde en meer niet, en stopte ze de massage. Fysiotherapie geven lijkt me voor haar geschikter) en de dienstdoende gastvrouw die totaal niets deed met mijn klacht MW dus in de boycot gedaan en nog maar 1x geweest na die slechte ervaring.
Ze hebben met die hete zomer heel wat watermassages van mij misgelopen. 😂
Gaat sowieso iets niet goed daar. Aantal filialen structureel zaterdags helemaal dicht. Op andere dagen al incidenteel om 17 u dicht. Maastricht gaat definitief dicht. Daar ben ik ondanks mijn boycot toch nog geweest. Ik moest in Maastricht zijn en vanwege de vele goede herinneringen wilde ik voor de sluiting toch nog eens gaan. Geen spijt van met Anouk. Geheel conform recencies hier.
 
Ik hoorde pas van iemand dat er bij MW nu wel extra's geboden worden maar of dat waar is weet ik niet. Kan het me niet voorstellen aangezien het nooit mogelijk was ivm controles..

Vraag me wel af waar braziliaanse katja gebleven is die was echt mooi..praatte heel goed nederlands en gaf super uitdagende massages... jammer dat die nergens meer is want die zou ik wel heel graag weer bezoeken..
 
Ik zie een nieuwe dame bij Massagewereld Nijmegen: Alexia.
Volgens de site heeft ze veel ervaring, dus waarschijnlijk ergens anders gewerkt.

Iemand al ervaringen met haar?
 
Maan is een fantastische masseuse. Ze is bloedmooi, prachtig lichaam en gezicht. Ze doet geen extra's maar dat is bij haar massage ook niet nodig. Ze laat je dingen voelen die ongelooflijk zijn en ik ervaar dit nog als veel lekkerder dan neuken
 
Maan is een fantastische masseuse. Ze is bloedmooi, prachtig lichaam en gezicht. Ze doet geen extra's maar dat is bij haar massage ook niet nodig. Ze laat je dingen voelen die ongelooflijk zijn en ik ervaar dit nog als veel lekkerder dan neuken
Ik kan je vertellen dat ze af en toe in een gekke bui is dat jij met je vingers haar ook op een zekere plek mag aanraken. Ik persoonlijk vindt Maan de beste momenteel bij MW.
 
weet iemand waar Braziliaanse Katja gebleven is ? Die werkte daar een aantal jaren geleden...Prachtige lange vrouw en heel leuk in de omgang.. ik had haar nr maar helaas uit het oog verloren...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan