Max bedrag per bezoek.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Den heeft ook nog als nadeel dat het aan zee ligt en er dus een soort fuik ontstaat qua verkeer waardoor er minder doorstroming van verkeer is en minder aanrijroutes. Daarnaast veel straten waar het 1 rijinrichting heeft en of blokkades met paaltjes waardoor die stad snel vast loopt qua verkeer. Zeer auto onvriendelijke stad.

Gelukkig is de Geleenstraat vanaf de snelweg wel relatief gemakkelijk bereikbaar. Wel kwestie van spits zien te mijden.
Spits van bezoekers of van auto's? ;)

Tja dan ben je in België beter af.
Ook wel niet veel Belgische dames maar de prijs is beter.
Vandaag nog sex gehad met een "vriendin-DVP" als "samenwerkende vennootschap"
Maar ik weet niet waarom je een Nederlandstalige wil?
Ik kan mij in 5 talen behelpen.

Maar ik weet niet waarom je een Nederlandstalige wil?
Ik kan mij in 5 talen behelpen.
Mijn Spaans is niet zo goed. Die dames spreken veelal geen woord Engels of Duits, wat voor mijn dan al gauw een struikelblok is.

Mijn Spaans is niet zo goed. Die dames spreken veelal geen woord Engels of Duits, wat voor mijn dan al gauw een struikelblok is.
Mijn spaans is redelijk. Ik praat vlot spaans niet altijd grammaticaal juist waarschijnlijk. Een spaanse "DVP-vriendin" zei me onlangs dat ik al "veel" spaans spreek. Toen ik haar leerde kennen sprak ik bijna niets. Ze heeft heel mijn spaanse evolutie meegemaakt.

Mijn spaans is redelijk. Ik praat vlot spaans niet altijd grammaticaal juist waarschijnlijk. Een spaanse "DVP-vriendin" zei me onlangs dat ik al "veel" spaans spreek. Toen ik haar leerde kennen sprak ik bijna niets. Ze heeft heel mijn spaanse evolutie meegemaakt.
Ieder zo zijn ding.
Het is een mooie taal om te horen, maar ik heb niet de intentie om dik te gaan betalen om een beetje Spaans te leren.

Ieder zo zijn ding.
Het is een mooie taal om te horen, maar ik heb niet de intentie om dik te gaan betalen om een beetje Spaans te leren.
Het heeft mij geen cent gekost.
Alleen 2 jaar een beetje moeite doen om te "studeren" via duolingo. Oja het heeft me 8euro gekost. Ik heb nog een grammaticaboek gekocht van 8 euro.
Ik hou van de taal. Ik spreek liever spaans dan engels, Frans of Duits.
Nu ben ik portugees aan het leren vanuit het spaans en Italiaans vanuit het Frans. Ook nog grieks vanuit het engels. Spaans heb ik geleerd vanuit het engels.

Laatst bewerkt:
Het heeft mij geen cent gekost.
Alleen 2 jaar een beetje moeite doen om te "studeren" via duolingo. Oja het heeft me 8euro gekost. Ik heb nog een grammaticaboek gekocht van 8 euro.
Ik hou van de taal. Ik spreek liever spaans dan engels, Frans of Duits.
Nu ben ik portugees aan het leren vanuit het spaans en Italiaans vanuit het Frans. Ook nog grieks vanuit het engels. Spaans heb ik geleerd vanuit het engels.
Duits gaat uit het nederlands uit het duits-nederlands gaat deens. De leukste manier om het te leren is reizen.

Duits heb ik gewoon geleerd van de tv 😅. Maar als je goed luisterd kan je wel het nederlandse woord uit halen.
Zo heb ik ook Duits geleerd.
Veel Duits tv gekeken al sinds ik jong was.
Plus ik woon 5 min van Duitsland vandaan en kom er iedere week.
Dus spreek het ook wekelijks.
Is ook wel handig natuurlijk i.v.m DVP's in Duitsland te bezoeken 😄

Laatst bewerkt:
Zo heb ik ook Duits geleerd.
Veel Duits tv gekeken als sinds ik jong was.
Plus ik woon 5 min van Duitsland vandaag en kom er iedere week.
Dus spreek het ook wekelijks.
Is ook wel handig natuurlijk i.v.m DVP's in Duitsland te bezoeken 😄
ik kijk dagelijks duitse tv. Er zijn gewoon betere progammas. Plus veel dingen zie je daar gratis waarvoor je hier een speciaal tv paket moet nemen.

het voordeel aan hoe meer talen je kan hoe veel mogelijkheden je je zelf geeft.

Beter zoeken 😉

Relax lounge in Aken Duitsland onder andere.

20 min 60,-
30 min 80,-
45 min 100,-
60 min 130,-

Massages, pmc, nmc, beffen & aanraken.
Zit allemaal al in deze prijs.

Jeetje, ik heb nog nooit zoveel bewerkte foto's bij elkaar gezien.

Ik had het ook over de prijs per tijd hè
Wil niet zeggen dat je daar voor ook een foto model voor krijgt!

Deze had ik vorig maand bezocht.

In het echt een stuk minder strakke huid voor al bij de billen.
Gezicht 1 kilo make-up er op.
Snap nu ook waarom je haar gezicht niet kunt zien op de foto's hahaha…

€150/u lijkt me standaard.
Rond €170/u ok indien de dvp voor jou eruit steekt qua locatie/voorkeuren.
€200+/u zou ik niet direct overwegen zonder specifieke reden.

Dit voor ontvangst.

200 per uur max voor de cream of the crop.
Stellen ook geil 250 per uur max.
Het loopt tegenwoordig echt de spuigaten met 250 tot 300+ euro per uur dat is gewoon niet uit te leggen maar er zullen wandelaars zijn die het wel betalen.

Terug
Bovenaan Onderaan