Max bedrag per bezoek.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fredje020

Meubelstuk
1.412
23/09/21
1.964
16
Hebben jullie een max bedrag wat jullie per bezoek uitgeven?

Ik heb dit zeker. Niet omdat ik anders in de financiële zorgen kom maar puur omdat ik het het gewoon niet waard vind en die enorme bedragen zo'n meisje eigenlijk gewoon niet gun. Ik zie de laatste tijd bedragen voorbij komen als 150 per half uur, 400 per uur en weet ik het wat voor gekkigheid. Ook ben ik er van overtuigd dat een dame van 150 per half uur niets lekkerders of beters te bieden heeft dan eentje die 80-100 per half uur vraagt.

Ook heb ik de nijging om altijd af te dingen. Dit lukt vrijwel altijd en geeft me een kick (overigens doe ik dit bij alle "aankopen" die ik doe, in welke winkel dan ook). Veel wandelaars zien dit als respectloos maar daar ben ik het echt niet mee eens.
 
hangt er een beetje van af waar ik die dag naar op zoek ben.
voor een vluggertje wil ik zeker niet meer dan €50 betalen, ik heb wel een vaste dame die €60 rekent alleen dit is een uitzondering (plus ik blijf daar toch eigenlijk altijd voor zeker 30-45min)
voor een half uur heb ik een max. van 70-80 euro, dit komt ook omdat ik te vaak heb meegemaakt dat dames je snel willen wegwerken na 10 minuten en ik dat mijn geld dus niet waard vind.
sessies van een of meerdere uren heb ik nog niet aan gedaan, alleen hier kijk ik zelf wel richting de 120-150.
 
Een paar jaar geleden lagen de prijzen nog een stuk lager.
Ik heb de ervaring dat meer betalen niet perse betere service is.
Daarom probeer ik het nu te houden op 80 euro per half uur, wat dan weer wel 160 euro per uur kan zijn.
Afdingen bij een dame doe ik nooit, als voor mij de prijs te hoog is dan kijk ik verder.
 
Ligt er aan waar je heen gaat. Een privéhuis is al gauw 120-150 per uur. Extra's voor bepaalde handelingen kan ook oplopen. Is uiteraard per dame verschillend. Je komt dan al gauw uit op 200 tot 250 per uur. Is idd veel geld. En dan naar hopen dat de dame het waard is.
 
Ik heb één "regel", eenmaal p/m een goed bezoek wat best wat mag kosten met een vaste dame, dit kan zomaar oplopen tot 400 a 600 euro voor meerdere uren. Verder wat losse bezoekjes van maximaal een uur voor het gebruikelijke tarief. Hoe vaak is ook afhankelijk van m'n Tinder succes. Soms weken niets en bezoek ik de dames van plezier, soms geluk waardoor ik de dames niet bezoek. Die ene goeie p/m is wel een vast gegeven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan