WHEM Maxime massage Alkmaar

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft Iemand ervaring met Maxime uit Alkmaar?

Ze adverteerd op kinky en sexjobs.
Ze is al wat ouder maar de fotos zien er verdomd goed uit.
Iemand?
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/weer-plek-voor-uurtjes_8414843
https://www.kinky.nl/advertenties/5337197-maxime#overview
Maxime heb ik enkele keren bezocht, jaren geleden ,toen ze nog een kamer huurde bij Salon 261
Een prachtige dame,brunette met flinke borsten een geweldig figuur met lange sierlijke benen.
Ik dacht dat ik alleen een massage zou krijgen van haar maar onverwachts kreeg ik een condoom om en begon ze me stevig te pijpen , daarna ging ze op mijn pik zitten en reed me heftig klaar .
Nu is ze minstens 10 jaar ouder en ontvangt af en toe ,Ik heb haar nog niet zo lang geleden gevraagd of ze nog intiem deed maar ze masseert nu alleen.
Maar omdat ik een oude klant was zou ze voor mij een uitzondering maken dmv een intiem hoogtepunt.
Van haar aanbod heb ik geen gebruik gemaakt omdat ik Alkmaar toch te ver vond
Volgens mij was joke in die tijd ook werkzaam in de salon , die kan dus ook info geven als ze dat wil
 
Maxime heb ik enkele keren bezocht, jaren geleden ,toen ze nog een kamer huurde bij Salon 261
Een prachtige dame,brunette met flinke borsten een geweldig figuur met lange sierlijke benen.
Ik dacht dat ik alleen een massage zou krijgen van haar maar onverwachts kreeg ik een condoom om en begon ze me stevig te pijpen , daarna ging ze op mijn pik zitten en reed me heftig klaar .
Nu is ze minstens 10 jaar ouder en ontvangt af en toe ,Ik heb haar nog niet zo lang geleden gevraagd of ze nog intiem deed maar ze masseert nu alleen.
Maar omdat ik een oude klant was zou ze voor mij een uitzondering maken dmv een intiem hoogtepunt.
Van haar aanbod heb ik geen gebruik gemaakt omdat ik Alkmaar toch te ver vond
Volgens mij was joke in die tijd ook werkzaam in de salon , die kan dus ook info geven als ze dat wil
Hi, graag ontvang ik een pm als je haar contact eventueel mag delen.
Grz
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan