- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/3206356-maya
- Totale kosten (in euro)
- 250
Van de week een nieuwe dame uitgeprobeerd. Geen recensie gevonden dus dan maar gokje wagen.. afspraak redelijk snel gemaakt via app. En kreeg ook wat foto's doorgestuurd van gezicht met zonnebril. Ontvangt in appartement in centrum. Vriendelijke dame en haar lichaam is wel echt die van de foto's met een leuk filtertje er over. Maar haar gezichtje was niet echt mijn ding heel veel puistjes en erg onrustig..
Ze ging mij masseren wat prima was toen begon ze met pzc dat was prima, rubbertje erom en lekker doggie. Dit was prima maar ik merkte dat ik zin had in een lekker model achtig typetje.. dat was deze gewoon echt niet. Dus volgende x weer gewoon hopen op een lekkr jong ding. Met een mooi koppie..
Ojaa en het meurde naar wierook, ik rook thuis nog die geur. Zat helemaal in mijn kleren
Ze ging mij masseren wat prima was toen begon ze met pzc dat was prima, rubbertje erom en lekker doggie. Dit was prima maar ik merkte dat ik zin had in een lekker model achtig typetje.. dat was deze gewoon echt niet. Dus volgende x weer gewoon hopen op een lekkr jong ding. Met een mooi koppie..
Ojaa en het meurde naar wierook, ik rook thuis nog die geur. Zat helemaal in mijn kleren