Recensie Maya, Antwerpen, Schippersstraat 22/3 3,93 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet of er problemen met haar kamer zijn, en van welke aard die dan zijn. Het enige wat ik wel 100% zeker weet is dat ik Maya deze middag al meerdere keren volledig geïnstalleerd op 37/2 zien staan heb.
 
Ik weet niet of er problemen met haar kamer zijn, en van welke aard die dan zijn. Het enige wat ik wel 100% zeker weet is dat ik Maya deze middag al meerdere keren volledig geïnstalleerd op 37/2 zien staan heb.
Zoals ik al zei, het is 35, en voor alleen vanavond.
 
Ik ken het verschil heel goed. Ik liep alleen nog met mijn hoofd in de wolken na een geweldige date, en was nog niet terug scherp. ;) :)
 
Dat is waar ik heb haar 1 jaar geleden bezocht maar was op dat moment niet meteen getrigerd om haar meteen een 2de keer te bezoeken wat niet betekend dat ik dat ik in de toekomst toch nog eens doe.
 
Gisterenavond laat stond ze opeens op SS 40-2 waar normaal Maria staat.

Aangezien in avond niet veel kwaliteits dames staan in combi van goede looks, kinky outfit en goede service, naar binnen gegaan.

Top erotisch kinky uurtje,genoten van teasen, beffen, fisting,nippleplay.🙃
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond deze dame bezocht. Leuke spontane vrouw en lekkere seks mee gehad. Meer moet dat niet zijn :)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag Maya weer bezocht, tweede keren. Heerlijke prachtige vrouw, superknap, ruikt en voelt heerlijk….
Halfuurtje kinky gedaan. Ik kwam al gekleed in dameslingerie onder mijnkleren aan. Lekker haar kutje en kontje gelikt. Daarna heeft ze mij anaal flink gevingerd en uiteindelijk zij mij on top geneukt. Als afsluiting maakte ze het condoom leeg in mijn mond. Al met al een heerlijke geile kinky sessie waarbij ik een fijne klik ervaar. Toppertje!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan