• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

WHEM Maya, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar een tijdje geleden bezocht, 6-8 maanden geleden schat ik. Het is effectief de dame in de foto's. De foto's zijn niet bewerkt, misschien hoogstens lichtjes bijgetoetst. Maar ze ziet er in ieder geval even goed uit in het echt. Had een positieve ervaring met haar.

Ik heb vorige week een poging gedaan, altijd onmiddellijk antwoord, snel een uur afgesp, ik mooi op tijd, tot je voor de deur staat en dan ineens niks meer... Na 10 minuten wachten in deze buurt met wel wat voetverkeer ben ik vertrokken. Ik zou deze toch maar links laten liggen als ik jullie was...

Ik heb vorige week een poging gedaan, altijd onmiddellijk antwoord, snel een uur afgesp, ik mooi op tijd, tot je voor de deur staat en dan ineens niks meer... Na 10 minuten wachten in deze buurt met wel wat voetverkeer ben ik vertrokken. Ik zou deze toch maar links laten liggen als ik jullie was...
Idem, direct een antwoord. gisteren zelfs aan de deur geweest en aangebeld. Een rijhuis met alle luiken potdicht. Ik hoorde een (niet al te sexy) stem iets roepen.
Louche... geen idee welk businessplan hierachter zit

Terug
Bovenaan Onderaan