Recensie Maya, Center42, Hasselt 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HotCEO

Vaste klant
130
29/11/21
160
36
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://center42.nl/maya/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren een afspraak bij Nora maar dat was niet helemaal goed gegaan, er was een paar minuten voor mij iemand met haar naar de kamer gegaan.
Wat mij betreft hadden ze dat beter kunnen checken, ik heb immers mijn naam gegeven bij het reserveren.
Door de gastvrouw wel vriendelijk ontvangen en een kop koffie gekregen, tevens vertelde ze dat Maya van 10:00u beschikbaar zou zijn en dat dit ook absoluut een topper was.

Om 09:55u werd ik opgehaald door Maya en naar de kamer begeleid, ze excuseerde nogmaals voor het misverstand en vertelde dat ik het met haar moest doen.
Maya is een verzorgde vrouw met een goed figuur, qua uiterlijk niet 100% mijn type.
Ik had gekozen voor 60min. tantra massage en dit werd al in de douche mooi opgebouwd door Maya.
Na zo'n 5 minuten onder de douche mocht ik plaatsnemen op bed waar ze begon met de massage, deze was zacht met veel teasen tussendoor.
Een mooie opbouw naar een heerlijke ontlading, al met al een prima tantra massage.

Toen ik naar buiten liep vroeg de gastvrouw nog of het naar wens was geweest, dat was het zeker maar toch had ik een raar gevoel overgehouden aan het 'misverstand'.
Dit gevoel werd versterkt bij het naar buiten lopen toen ik langs Nora liep, wat een prachtige vrouw is dat!

Nogmaals, niks ten nadele van Maya want zij ziet er prima uit maar Nora is gewoon meer mijn type.
 
Jammer dat het fout gelopen is met Nora. Zeker nog eens teruggaan voor een tantra van haar want het is de moeite waard.

Maya zou ik ook wel eens willen ontmoeten maar die was nog nooit aanwezig als ik ga. Ik ga wel altijd rond dezelfde tijd (vrijdag in de late namiddag) dus ik vermoed dat ze dan niet werkt.
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat het fout gelopen is met Nora. Zeker nog eens teruggaan voor een tantra van haar want het is de moeite waard.

Maya zou ik ook wel eens willen ontmoeten maar die was nog nooit aanwezig als ik ga. Ik ga wel altijd rond dezelfde tijd (vrijdag in de late namiddag) dus ik vermoed dat ze dan niet werkt.
Ik ga het zeker nog eens proberen wanneer ik weer in de buurt ben.

Als je nieuwsgierig bent naar haar kun je toch informeren op welke dagen/tijnden ze werkt?
Ik zou het in elk geval zeker een keer proberen als ik jou was.
 
Ik heb daarstraks gebeld om wat meer info te vragen over enkele dames en de situatie is blijkbaar als volgt:
  • Maya: werkt op zaterdag en soms op woensdag
  • Marissa: werkt enkel op zaterdag
  • Bella: wisselt tussen Center42 en Massagewereld, maar zit momenteel blijkbaar vooral bij MW omdat ze daar meer volk nodig hebben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan