Recensie Maya, Chapeau XXX, Geleen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ErikS

Newbie
9
08/10/21
4
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/heerlen/4554658-maya
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een aardige meid die goed kan praten. Ze is mooi en verzorgd. Zeer slank. en in mijn beleving iets te strak. Je ziet letterlijk al haar boten in sommige posities waardoor ik me afvraag of ze wel genoeg eet. Zelfzorg is belangrijk.
Bij aankomt was ze nogal timide en terughoudend maar ze opent zich snel als je met haar een gesprek aangaat.
Echter als het gaat om de seksuele kant van het verhaal zijn er wat aanmerkingen. Ze doet namelijk bijna niks van de dingen die in haar advertentie bij de mogelijkheden staan. Ze doet niet aan zoenen, beffen, vingeren of pijpen zonder condoom. Je mag haar genitaliën niet aanraken. Enkel naar kijken of penetreren met je genotsknop.
Ze is erg strak van onderen wat een groot pluspunt is maar daar voel je helaas minder van als ze continue haar hand ertussen houdt. Ik was daarom al gauw klaargekomen.
We hadden nog ruim tijd (circa 30min) over maar ze maakt verder ook geen aanstalten tot een massage of een 2e ronde.
Daarnaast lijkt haar leeftijd ook niet te kloppen. In de advertentie staat een leeftijd van 22 maar dit blijkt dus 32 te zijn. Een paar jaar verschil vind ik niet erg. Elk privehuisje poetst de leeftijd wat op van de dames maar een verschil van 10 jaar is zeer extreem. Al in al vond ik het bezoek twijfelachtig. Aan de ene kant is het een prachtige vrouw met een strak poesje maar de overige kwaliteiten doen wel een groot deuk in de ervaring want voor een vergelijkbaar of goedkoper bedrag krijg je in een ander huisje een meid van dezelfde kwaliteit die wel aan vingeren en beffen doet. Sommige ook nog met pijpen zonder condoom. Ik kan niet zeggen dat je bij haar je waar krijgt voor je geld maar het is niet onvoldoende als je gewoon een keer wilt neuken zonder dat je enige eisen hebt aan de vrouw.

Herhalingsgevaar is voor mij laag.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan