WHEM Maya den haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Video ziet er goed, mooi figuur heeft ze.
Onduidelijk of pzc en beffen, staat niet in de advertentie, maar doet ze kennelijk wel, in de prijs van 200 € per uur zit.
 
Is dezelfde.

Bericht in onderwerp 'Darna/Mayan, Amsterdam (voorheen Rotterdam, Den Haag)' https://www.girlsreview.nl/threads/darna-mayan-amsterdam-voorheen-rotterdam-den-haag.2358/post-30565

Als je het vraagt via WA dan geeft 'ze' het zelf toe.

Jullie hebben een man geneukt zonder dat je het zelf wist. Dat maakt het niet minder gay.
Misschien geboren als man maar tis toch echt een vrouw nu. Waar maak je je druk om man.
Ben je er zelf soms een keer ingetuind dat je zo fel bent ?
 
Misschien geboren als man maar tis toch echt een vrouw nu. Waar maak je je druk om man.
Ben je er zelf soms een keer ingetuind dat je zo fel bent ?
Ik maak me niet druk. Maar voor mij maakt dat wel degelijk uit en kan me best voorstellen dat er mannen zijn die dat niets vinden. Wel zo eerlijk om zoiets te vermelden, niet? Doe mij maar een lekker nat kutje ipv zo een Chinees ventje.
 
Wel grappig dat dit topic gestart is door iemand die twee weken daarvoor in haar eigen draadje, vol met recensies al schreef dat hij haar Spaanse nummer is kwijt geraakt.

Post 10 heb ik echt kostelijk om gelachen, heerlijk politiek incorrect. Op mijn post, waar hij naar verwijst, heb ik destijds veel pm gekregen. Opvallend veel lieden die zich dezelfde dag geregistreerd hadden en sindsdien ook nooit wat schreven of hun account alweer verwijderd hebben. Dubbele accounts zijn niet toegestaan, dus het zullen vast allemaal meelezers en geen bestaande leden die anoniem meer info wilden, zijn geweest…

Kennelijk zijn er drie groepen:
  • Zij die er totaal niets van moeten hebben
  • Zij die er juist naar op zoek zijn (openlijk of pretenderend groep 1 te zijn)
  • Zij die er blanco instaan
Alles is in beide draadjes wel aan bod gekomen, wellicht dat er nu weer gewoon recensies in het geëigende draadje geschreven kunnen worden. Daar staan alle (goede) ervaringen met.
 
Post 10 heb ik echt kostelijk om gelachen, heerlijk politiek incorrect. Op mijn post, waar hij naar verwijst, heb ik destijds veel pm gekregen. Opvallend veel lieden die zich dezelfde dag geregistreerd hadden en sindsdien ook nooit wat schreven of hun account alweer verwijderd.
Ja, veel stiekemerds hier die die slanke jongetjes wel geil vinden.
 
De dame die onder de naam Kazumi werkt is gewoon 100% vrouw verzekerd ze me, heb nog regelmatig contact met haar. Er is wel een andere dame, die erg op haar lijkt maar heel andere tattoos heeft, misschien dat die een historie heeft als man, maar dat weet ik niet zeker. Ze stelt vanaf de 13e weer in NL te zijn en noemt zich Aliw. Advertentie was dit weekend online maar is nu weer offline.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan