Recensie Maya, Ds-girls Den Haag 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
4
27/09/22
2
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Maya
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag om 2 uur een afspraak met Maya geregeld voor een half uurtje.
Ik kon haar nog van Karins Home waar ik haar 3 keer naar volle tevredenheid van ons beiden had bezocht.
Met een goed gevel dus naar DS waar ze mij direct herkende, altijd fijn voor het vertrouwen als de dame je nog herinnerd.
Nadat ze nog even wat op haar telefoon zat was het twee uur en gingen we naar de kamer.
Mij verwelkomde ze destijds door eerst even lekker te tongzoenen waarna we geleidelijk aan bij het bed kwamen en heerlijke sex hadden.
Nu deed ze dat niet en nam ik het voortouw maar ze draaide haar hoofd weg en ging al op bed liggen. Ik gaf haar mijn aandacht maar ze bleef koel en afstandelijk doen.
Ik vroeg haar naar de reden maar ze gaf er geen antwoord op. Lang verhaal ik heb haar wel geneukt maar voor mijn gevoel was ik dit keer alleen in de kamer.
Nadat ik was klaargekomen, ging ze direct even wassen en aankleden.
Zo kende ik haar niet en vroeg haar wat de reden was dat ze nu zo ontzettend koel en afstandelijk was. Ze zei "yeh people change".
Ik heb haar gedag gezegd en na 20 minuten stond ik weer buiten.
Ik had natuurlijk naar de receptie kunnen lopen en daar mijn beklag doen maar hield het er maar op dat ze een offday had gezien mijn eerdere ontmoetingen met haar.
Wel heb ik op de site van DS in het gastenboek ook mijn ervaringen gedeeld maar typisch DS als het niet iets positiefs is dan wordt het niet geplaatst. ( zie oa ook de recensies bij Gigi van DS).
Ben benieuwd of er meer wandelaars zijn die deze ervaring met haar hadden.
 
DS is een golddiggers centrum, gaat alleen om geld binnen halen en over "klant vriendelijk service" is verwaarloosd. Je kan beter naar doub gaan krijg je nog veel meer terug dan bij DS als het om service gaat. Bij DS pak de mooiste dame neem ze, die van half uurtje of minder dat is alles.

Groetjes Ryo
 
DS is een golddiggers centrum, gaat alleen om geld binnen halen en over "klant vriendelijk service" is verwaarloosd. Je kan beter naar doub gaan krijg je nog veel meer terug dan bij DS als het om service gaat. Bij DS pak de mooiste dame neem ze, die van half uurtje of minder dat is alles.

Groetjes Ryo
Doub? Waar is dat?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Hele andere ervaring met Maya dan hierboven genoemd.

Vond het een top ervaring. Leuke spraakzame dame en veel was mogelijk. Het klikte goed met mij denk ik en dat is belangrijk voor de ervaring.

Ben met een zeer tevreden gevoel weggegaan. Mij gaat ze terugzien. Ik meld het hier als ze na een paar keer ook tegen mij zegt "people change" ;)
 
Afgelopen vrijdag om 2 uur een afspraak met Maya geregeld voor een half uurtje.
Ik kon haar nog van Karins Home waar ik haar 3 keer naar volle tevredenheid van ons beiden had bezocht.
Met een goed gevel dus naar DS waar ze mij direct herkende, altijd fijn voor het vertrouwen als de dame je nog herinnerd.
Nadat ze nog even wat op haar telefoon zat was het twee uur en gingen we naar de kamer.
Mij verwelkomde ze destijds door eerst even lekker te tongzoenen waarna we geleidelijk aan bij het bed kwamen en heerlijke sex hadden.
Nu deed ze dat niet en nam ik het voortouw maar ze draaide haar hoofd weg en ging al op bed liggen. Ik gaf haar mijn aandacht maar ze bleef koel en afstandelijk doen.
Ik vroeg haar naar de reden maar ze gaf er geen antwoord op. Lang verhaal ik heb haar wel geneukt maar voor mijn gevoel was ik dit keer alleen in de kamer.
Nadat ik was klaargekomen, ging ze direct even wassen en aankleden.
Zo kende ik haar niet en vroeg haar wat de reden was dat ze nu zo ontzettend koel en afstandelijk was. Ze zei "yeh people change".
Ik heb haar gedag gezegd en na 20 minuten stond ik weer buiten.
Ik had natuurlijk naar de receptie kunnen lopen en daar mijn beklag doen maar hield het er maar op dat ze een offday had gezien mijn eerdere ontmoetingen met haar.
Wel heb ik op de site van DS in het gastenboek ook mijn ervaringen gedeeld maar typisch DS als het niet iets positiefs is dan wordt het niet geplaatst. ( zie oa ook de recensies bij Gigi van DS).
Ben benieuwd of er meer wandelaars zijn die deze ervaring met haar hadden.
Kut zeg.. altijd huilen zo'n slechte ervaring.

Maar je wilt zeggen dat ze dus alleen positieve berichten in het gastenboek zetten? dus dat er censuur gepleegd wordt??
 
Ook bij Maya bij DS geweest. Zoals te doen gebruikelijk klopte de werkelijkheid maar ternauwernood met de foto's. Maar goed ik gaf het een kans.
Italiaans is ze niet, half Italiaans, maar gewoon grootgebracht in het Oostblok.
Mijn ervaring met haar ronduit teleurstellend. Passief. Routinematig en niet bijzonder vriendelijk. Zeker een afrader
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan