Recensie Maya, Ganshoren 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massaman

Stamgast
372
02/11/21
169
20
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/profil/maya-1630/
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Doe het niet vaak maar stond nogal geil en gezien de lage prijjs een half uurtje bij deze Maya geweest.
Makkelijk en gratis parkeren, proper appartement. Ze ontving me in kamerjas die na het betalen uitging en eronder niks aan had. Is een rustig type, klein en beetje molig maar in proportie met mooie vrij grote borsten (natuur). Jammer van het veelkleurige haar ben daar niet zo voor, en samen met het mindere gebit geeft dat een ietwat marginale look (vind ik). Zachtjes begonnen met wat strelen en dan na gebruik van een vochtig doekje beginnen pijpen wat ze goed deed en met veel oogcontact. Daarna met haar mond condoom erover en kwam ze op mij zitten. Dan nog twee standjes en goed klaargekomen. Niet gebeft, niet getongzoend daar ik er geen zin in had en een licht rookgeurtje waarnam. Ze staat op het Franstalig forum bekend als GFE en kan zeker voor sommigen zo zijn maar ik zie ze zeker niet als een mogelijk vriendinnetje;) Maar ook zeker geen spijt van, prijs kwaliteit zeker in orde.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
hallo, ben ook langsgeweest bij deze dame, deed de deur open in joggingbroek en sloddertriu, helemaal niet sexy, heeft me dan 8 min laten wachten in de kamer en heb dan zelf moeten vragen om me te verfrissen.dan op bed waar ze wel rustig begon te pijpen,maar ze zet zich zo dat je nergens aankunt. dus niet beffen of tepels zuigen, Daarna condoom erover en zij op mij .Vlug klaargekomen en dan heeft ze alles afgekuist met doekjes en terug aangekleed .zij ook zonder zich te verfrissen wat ze ook niet gedaan heeft in begin van de sessie, dus hygiene toch niet top.
was wel niet duur maar denk niet dat ik terugga
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan